Animal Crossing

Ik speel animal crossing nu een paar dagen maar ik snap nog niet helemaal hoe ik kan reizen. Ik heb die miles bon twee keer gebruikt, maar toen kwam ik op hetzelfde eiland terecht. Als ik lokaal wil reizen zegt de dodo dat er geen eilanden beschikbaar zijn. En voor verre reizen heb ik een dodo code nodig? Hoe kom ik daar aan?
#omavraagt

1 like

Met de nook miles bon kan je naar verschillende eilanden gaan, maar aangezien er maar een beperkt aantal van zijn kan je de pech hebben dat je op hetzelfde eiland beland.

Voor lokaal reizen moet je vlakbij iemand zijn die ook animal crossing heeft, en zijn poort open heeft staan voor bezoek.

Voor verre reizen heb je ofwel een dodo-code nodig, ofwel een vriend nodig die zijn poort open heeft staan. Dodo-codes krijg je van degene wiens eiland je wilt bezoeken, is een code waardoor ook niet-vrienden (die wel uitgenodigd zijn) op je eiland kunnen komen.

1 like

Na een maand spelen geloof ik?

Aaaah thanks!

Dan maar meteen de vraag: wiens eiland zou ik mogen bezoeken? Ik kan perziken meenemen.

Mijn eiland! Ik weet niet wat jij graag zou willen maar ik kan vast wel iets leuks regelen :smiley:

Ik heb afgelopen weekend ook AC gekocht!! Zooo leuk. Gisteren naar allemaal eilandjes gevlogen met NookMiles en nieuwe bewoners uitgenodigd. Dus nu moet ik 1000 dingen maken voor in die huisjes haha.

3 likes

Heb je toevallig ander fruit?
Mag ik dan je dodo code?

Ik heb appels :smiley:

Oh die heb ik nog niet!

Ga nu ff de switch aanzetten. Hoe stuur ik een persoonlijk bericht? :sweat_smile:

Ja ik dacht dit ook ergens gelezen te hebben, maar ik speel (volgens mij) al meer dan een maand en ik heb hem nog niet, echt jammer

1 like

Als het goed is, heb ik je net een berichtje gestuurd

Als je wilt mag je later ook naar mijn eiland, ik heb oa kersen.

Oe! Die wil ik ook nog graag. Ik heb appels :smile: dus je mag ook bij mij komen

Ik heb al het fruit al, maar wil best naar je eiland!

Oh top. Heel graag op een ander moment! Stuur ik je dan een berichtje, goed?

Het is zo dat je Nooks Hoek een maand open moet zijn, niet zo zeer een maand lang spelen. Ik weet niet hoe ‘snel’ je Nook hoek hebt laten bouwen, maar als je al een maand speelt dan zullen ze binnenkort wel gaan verbouwen. :smile:

Is goed!

ik ga vanmiddag ook maar online kopen. Ik heb appels, perziken en kersen in de aanbieding!

en moest je ook niet flink wat knaken hebben uitgegeven bij timmy en tommy?

Ik noem mijzelf tegenwoordig de AC action.Ik stuur andere mensen steeds allemaal random dingen die ze niet nodig hebben. :yum: