Ik weet niet of de tekst er ook bij klopt maar zag dit net en
Ik zie dat Taylor Swift dit zelf geretweet heeft.
Ik heb echt nog hoop op een goeie uitslag.
Omg dat hebben ze echt goed gemonteerd op de tekst zeg (zo Amerikaans en over the top, maar toch )
Beetje flauw maar wel terecht haha. Van the Daily show. Ben stiekem ook benieuwd naar een nieuwe aflevering van Last week Tonight.
Ik hoop zo zo erg dat het Biden gaat worden, maar goed. We dachten 4 jaar geleden ook dat Trump nooit zou kunnen winnen.
Het erge is dat ik bij vanalles dacht “ohja, dat is er óók nog gebeurd de afgelopen vier jaar”. Echt een soort omgekeerde gift that keeps on giving, die kerel
Ik dacht dat we alles hadden gehad maar fake Melania is echt het toppunt🤨
https://mobile.twitter.com/greggrunberg/status/1322315655895371776
Jaaa omg al die roddels en foto’s toen. Dat was zo fascinerend
I know! Wedden dat die dubbelganger over een half jaar met een tell-all boek komt aanzetten.
De tweet is verwijderd, wat stond er?
Ik kwam vandaag een video tegen waarin Joe Biden in 2008 zei dat hij en Obama allebei gay marriages niet supporten en een huwelijk alleen tussen man en vrouw is.
Yikes
Tsjaaaaa i was feeeling the Bern maar Amerika schijnbaar niet.
AOC voor president dan maar.
Dat was in 2008 ook nog een controversieel standpunt in de VS
Wss gewoon pandering
Huh ik zie hem nog wel gewoon als ik op de link klik. Werkt dit wel? https://twitter.com/TheRealHoarse/status/1322184161571020803?s=09
Het is een promo-video met het nummer van Taylor Swift’s Only the Young
Ja, dat snap ik. Maar toch, ik dacht dat Biden altijd zo progressief is geweest. Ik snap dat ze ook de christelijke stemmers wilden binnenhalen, maar toch.
Volgens mij is hij niet altijd progressief geweest, maar is hij simpelweg op ‘n gegeven moment van standpunt verandert. En gelukkig maar! De afgelopen ~10 jaar heeft hij wel openlijk LGBT+ rechten gesteund en er campagne voor gevoerd.
Inzichtelijk artikeltje over hoe het met de uitslagen zit. Ben benieuwd wanneer we het nou echt zeker weten, volgens mij kan dat nog wel 1 of 2 weken duren.
Haha ja ik las vandaag in een artikel de kop ‘president Trump’ en ik was bijna verbaasd, zo van “huh president?” Ik vergeet soms dat hij daadwerkelijk president van de VS is en niet gewoon een publieke clown die constant domme shit doet.
Goodmorning,
Als je gaat kijken morgen, via welk medium kijk je?
- Amerika kiest via NOS
- Een ander medium
0 stemmers