Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik had iets anders verwacht om te lezen vanmorgen, jeetje wat spannend!

Ja was net aan het tellen ook, gaat Biden toch nooit meer halen? En Trump natuurlijk gelijk claimen dat hij heeft gewonnen.

Gelukkig heb ik vandaag een digitale cursus en kan ik ongegeneerd alcohol drinken uit een koffiemok om dit te verwerken

2 likes

Op RTL nu 223 Biden - 214 Trump
Hebben zij de voorspellingen er al bijgeteld?

Jezus wat spannend wakker worden dit

1 like

Half uur later… Twitter is het er in iedergeval niet mee eens… Tweet is fake news!

16 likes

Ben de hoop een beetje verloren hoor :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

1 like

onze Joe gelooft er nog in!

31 likes

:crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3:

1 like

The AP heeft nu ook 223/214 en dat is doorgaans wel een betrouwbare bron toch? Althans dat is me verteld in veel van de podcasts haha :nerd_face:

1 like

Dat was/is natuurlijk ook het doel van Trump. Maar ik geloof dat de supreme court heeft geoordeeld dat die stemmen wel meegenomen moeten worden.

Maar jongens, als ik zie hoeveel stemmen al geteld zijn in bijv Michigan en Wisconsin, en dat Trump wel redelijk voor staat… dan is het toch een grote kans dat Trump dit gaat winnen? Of kan het echt nog ZO omslaan met tellen?

2 likes

Geen id (maar hoeft ook niet als je in person gaat stemmen en registered bent) je moet wel een handtekening zetten en hij moet matchen met de handtekening die zij in het systeem hebben.

1 like

Zijn dat niet alleen de stemmen die “live” zijn uitgebracht? Omdat ze nog niet zeker kunnen weten hoeveel stemmen er via de post komen?

Ik hou de niet-onderbouwde hoop voor mezelf dat veel mensen die via post gestemd hebben covid serieus nemen en daarmee op Biden hebben gestemd😝

3 likes

Kan omslaan, ging ook zo bij Virginia.

Nu net ook Nevada.

Hij moet er twee winnen uit het rijtje

Pennsylvania, Michigan, Wisconsin

Trump moet dat ook.

*als we er vanuit gaan dat Trump Georgia wint en Biden Arizona.

7 likes

Haha ja dit is ook zo! Laten we hopen dat het er genoeg zijn jezus dit moet toch gewoon gaan gebeuren nu!

Georgia is nu close!

50.6 - 48.1

Atlanta is aan het binnenkomen.

Longshot, maar als de Democraten Georgia nemen is dat best mayor

Zijn 16 electoral votes. Als Trump Georgia verliest (hij staat nog op winst, maar NYT zegt 64% tilting Biden) en Biden ook Arizona houdt dan moet Trump

Pennsylvania, Wisconsin, Michigan alledrie winnen.

23 likes

Is er een radiozender of iets die verslag doen van de uitslagen nu? Ik moet zo naar werk fietsen en werken maar ik voel toch erg de behoefte op de hoogte te blijven tegen beter weten in