Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik kijk een stream van wat Amerikaanse Youtubers en daar staat dat het 214 Trump - 215 Biden is nu

Ik was hier ook al naar aan het zoeken, ook voor op de fiets naar werk! Nog niet gevonden

Ik ben zo zenuwachtig en gestresst en heb net al zitten janken van de zenuwen. Slaaptekort helpt natuurlijk ook niet mee.

@Zemraluani echt bedankt ook voor je duidelijke posts steeds, het zelf bijhouden vind ik toch wel lastig! En respect dat je al de hele nacht wakker bent joh

1 like

Ik bewonder jullie hoop.

8 likes

Haha godverdomme wat spannend zeg!

Zal ik er maar even een positief nieuwtje uit gooien dan?:grin:

61 likes

Ik ben mentaal niet klaar voor nog 4 jaar die stem de hele dag op tv en internet.

Daarom doe ik nu maar alsof het allemaal goed komt en stel ik naar bed gaan uit zodat ik niet mogen wakker wordt bij Trump’s overwinningsspeech.

10 likes

Ik moet echt een beetje huilen dat zoveel mensen op Trump hebben gestemd :pensive:

1 like

Wat een treurnis dit.

Merk dat ik echt een soort ongeloof heb hoeveel mensen eigenlijk op trump stemmen. Why? Maar echt why?

2 likes

:loudspeaker: er zijn in michigan en Pennsylvania allebei nog meer dan 2 miljoen stemmen die geteld moeten worden! Bijna 500.000 in Georgia en 750.000 in Wisconsin.

Het is nog niet gedaan.

24 likes

Ik zat te kijken of ik nou de chat met m’n vrienden moest volgen, NU.nl of Het Parool maar volgens mij is @Zemraluani de beste verslaggever.

15 likes

Ik vind deze persoonlijk passender

Dit. Ik heb al opgegeven en ben blij dat ik grotendeels geslapen heb. Ben ook als de dood voor geweld als Biden toch wint.

5 likes

Trump gaat nu speechen voor wie misselijk wil worden

4 likes

Het maakt voor mij al niet eens meer uit als Biden wint (oké wel op wereldniveau). Besef even hoeveel mensen alsnog op Trump gestemd hebben en vrijwillig nog vier kutjaren tegemoet willen gaan.

12 likes

Omdat hij aanspraak doet op egoisme en dat spreekt mensen toch aan. Wij eerst, ikke eerst, usa eerst. Hij maakt super veel valse beloftes en niet iedereen prikt daar doorheen. En alle rechtste hartjes heeft hij.

1 like

Maar dat maakt toch niet uit als hij straks geen stem meer heeft. Dan zijn er toch vier jaar om te herstellen wat hij stuk heeft gemaakt en als men ziet dat Biden beter om zal gaan met oa COVID kan hun mening in die vier jaar net zo goed veranderen.

Zijn steden niet altijd/vaak progressiever? Meer jonge mensen, meer diversiteit (denk ik). Ik vind het wel logisch.

Ugh ik vind het zo spannend. Weet nog precies hoe ik me vorige keer voelde toen ik wakker werd, helemaal confuus.

Dit vind ik het meest misselijkmakend. Je hoopt op een golf van besef en menselijkheid, gelijkheid maar blijkbaar heeft een zeer groot deel van dat land daar geen probleem mee. Trump heeft zoveel beweringen gedaan waarvan ik denk; zelfs al ben je vol republikein, dit zou je toch moeten doen veranderen.

22 likes

Dat dus. Als je van deze vier jaar nog niks geleerd hebt…