Niet te doen dit… als Biden inderdaad Arizona wint en de blue wall weer terugwint dan is ie er precies. Wel echt een hard hoofd in nu…
Ik zie op twitter nog heel veel mensen vasthouden aan die stemmen via de post. Hoe reeel is dat nog?
Minnesota naar Biden
Best reeel (vertel ik mezelf). Er zijn staten waar de stemmen van vandaag eerst worden geteld, en waar ze daarna pas beginnen aan het verwerken (of het bekendmaken) van de early votes. De stemmen per post zijn met name door democraten uitgebracht, terwijl republikeinen meer live hebben gestemd. In sommige staten geeft de voorsprong van Trump dus een vertekend beeld.
Ik had gehoopt met leuker nieuws wakker te worden.
Ik app met wat Amerikaanse vrienden en die zien het ook niet echt meer gebeuren. Gvd ik vind het echt zoooo confronterend dat zoveel mensen weer op hem gestemd hebben.
Ik had toch echt de hoop dat mensen tot zinnen gekomen zouden zijn.
Ik heb een 2016 déja vu
Oké dan.
K ga zo slapen.
Georgia wordt pas morgen verder geteld en ik verwacht Michigan, Wisconsin en Pennsylvania ook nog niet. Arizona misschien.
Het is nog niet verloren, er is een reden dat Trump winst wilde uitroepen deze nacht, het kan dat met de brief stemmen het nog goed komt.
Maar de senaat ziet er Fucking bleak uit. Zelfs races die likely D waren lijken te verliezen. Ze gaan de meerderheid niet halen ben Im vrij zeker van. Dan houdt die kutMitch dus de macht.
Ik snap dit dus ook echt niet. Hoe kunnen zoveel mensen nou weer op hem stemmen? Kan er echt niet bij.
Ik heb even niks zinnigs toe te voegen, maar wilde jullie allemaal even goedemorgen wensen
Ik las dat Scaramucci zei "people see Trump as an avatar for their anger” en ik denk dat dat wel treffend is. Maakt niet echt uit wat hij zegt, maar zijn felheid en dat hele US en fuck the rest zal dan wel tot ze spreken en hoop geven. Ook al komt er nauwelijks wat van waar, in ieder geval niet voor gemarginaliseerde groepen.
Biden geeft nog niet op iig.
Jezus ik hoop zo dat hij echt wint.
Ik was even slapen en keek via de npo app maar kan opeens niks meer zien van npo1. Hebben meer mensen dit? Alle andere zenders werken wel
Oei
Heb ik soms ook met die app. Even weer op opnieuw inloggen!
Jeeeeeeeeemig wat is dit spannend zeg. Ik begin idd ook wat sceptisch te worden, maar aan de andere kant had het er op dit moment ook wel anders uit kunnen zien…
Hahaha jongens neee. Ik ga weer slapen. 2020 is kut.
Pfff stressniveau is aardig hoog nu. Wat een race
Oke ik ben wakker. Als ik het goed samenvat: Biden heeft meer kiesmannen nu, Trump pakt Florida en het is freaking spannend. Is er nog goede kans dat Biden wint of is die kans klein?