Echt zeer deprimerend tot nu.
Er is ook een Qanon aanhanger verkozen tot het congres
Echt spannend dit hoor! Wordt toch een stuk lastiger voor Trump om wetgeving erdoor te krijgen als ook de Senaat meerderheid Democratisch zou worden.Als ik hem was had ik ook die Supreme Court aanwijzing erdoor gedrukt voor de verkiezingen denk ik, hoe questionable ook na Scalia’s vervanging in 2016.
Ohja die Marjorie he? Echt bizar, kan ze lekker vragen over pizzagate en save the children drijven
78 punten heeft Biden nog nodig.
Wie had in 2016 gewonnen in Arizona?
Trump
Meiden ik ben wakker!!! Jullie zijn mijn liveblog. Heb alles terug gelezen. Ik ga nu switchen tussen CNN, Fox en BBC
Goedemorgen. Mijn wekker is gegaan en ik ben tot nu toe redelijk tevreden.
Nos staat aan want ik kan geen cnn ontvangen, maar allemachtig wat is het spannend.
Mensen, het is 5 uur 's ochtends en ik ben net wakker. Is alcohol toegestaan nu?
Tevreden?
Ik ben ontevreden maar misschien ben ik te negatief
Edit: ja drink. Doe ik ook
Ik zie 192 tegen 114 maar zonder bevestiging van Texas. Toen ik ging slapen was Texas blauw.
Maar ik zie nu ook dat dat veranderd is.
Ja die cijfers boeien niet want ze hebben allebei gewonnen wat ze altijd winnen.
T gaat om de swing states. Biden moet tot 270 zien te komen en daar is ie nog lang niet.
Wow ik was ff uurtje in slaap gevallen
My god. Als Trump zowel Florida als Texas wint dan is het ineens te spannend voor woorden. Ongelooflijk dat mensen op deze man stemmen.
Fox geeft ook Ohio aan Trump nu
Virginia voor Biden - 205
65 te gaan
CNN liet net met de huidige stand zien welke Staten realistisch zijn om de winst te behalen voor Joe. Nou, ik heb er een hard hoofd in
Trump krijgt Ohio
Ik heb er weinig vertrouwen meer in.
Amerika pleegt zo te zien graag zelfmoord.