Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Hahhahahahaha mijne is: Homosexuals eat our savior Donald J. Trump :joy:

6 likes

Ik weet echt niet wat te verwachten, ik dacht 4 jaar geleden ook dat Trump nooit zou winnen maar het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was googlen wie er had gewonnen en toen stond hij dus aan kop :clown_face: Heb wel het idee dat mensen Biden minder erg vinden dan Hillary maar alsnog is het demotiverend om te kiezen tussen 2 kandidaten die je allebei niet zo ziet zitten ten opzichte van dat er ook echt iemand tussen zit die je als president ziet.

Vind het echt intens zonde dat Bernie geen kans meer maakt. Hij was eigenlijk al te oud maar over 4 jaar is hij al helemaal te oud, als hij dan ĂŒberhaupt nog leeft. Maar een jong iemand zou ook echt een verfrissing zijn zeg, Alexandria Ocasio-Cortez zou ik heel graag als kandidaat zien.

1 like

Haha nice, goede ideeĂ«n hier. Ik ga sowieso McDonald’s bestellen en donuts en cheetos inlaan voor vanavond. Ik vind het zo spannend! Weet nog niet helemaal hoe ik het ga aanpakken met slapen, moet morgen wel werken maar kan ook wat later beginnen.

Mijn vriend is Amerikaans en voor hem is het dus al helemaal spannend. Hij is heel bang voor wat er na de verkiezingen gaat gebeuren.

1 like

Ik ben van plan om vanavond nog te gaan sporten tot ongeveer 9 en dan van 10-2 oid even te slapen (al moet Ajax ook voetballen en misschien wil ik dat eigenlijk ook wel zien :joy:) en dan is het de bedoeling dat ik wakker blijf. Het scheelt wel dat ik morgen verder geen verplichtingen heb

1 like

Ja echt de hele nacht.
Maar ik kan makkelijk heel lang opblijven, dus voor mij is het geen issue.

3 likes

Dat krijg je als @Oprah achter je staat, dan krijg je de hele VS mee.

8 likes

Ik ga stuk

1 like

Oprah voor Flotus

8 likes

Voor de kijkers vannacht, wat hebben jullie voor snacks?

• Donuts
  • Popcorn
  • Cheetos
  • Redbull

0 stemmers

Ik heb vooralsnog:

-Cheetos puffs
-Dunkin Donuts
-Popcorn
-Bullit
-KAASSTENGELS (it Ain’t much if it ain’t half dutch :wink:)

7 likes

Mijn beste vriendin komt vanavond kijken. We hebben een buffetje van mini burgers, mini sloppy joe’s, pigs in blankets, popcorn, nuggets en Duff bier.

8 likes

Oeh klinkt goed dit!

Pizza :pizza:
Donuts :doughnut:
Ben en Jerry’s
American pancakes :pancakes:
M&ms
Popcorn :popcorn:
Doritos met dip

(Morgen niet eten dus)

5 likes

Vind het helemaal leuk die snacks in “thema” Wilde bijna enjoy zeggen maar dat is gezien de gelegenheid een beetje ongepast.

1 like

Zit even tv te kijken, hebben ze zelfs een ballot cam haha. Of is dat in Nederland ook tijdens de verkiezingen?

Ik zit ook CNN te kijken, in Nederland kennen we dat helemaal niet. Kom helemaal in Amerika vibes :us:

1 like

Ik heb m’n frustratie gepoogd weg te tekenen vanmorgen.:rofl:

Weet nog zo goed in wat voor desillusie ik wakker werd vier jaar terug. Ik heb echt een tijd gedacht dat het een sociaal experiment was. Amerikaanse vrienden waren er echt zo ziek van (zelfs ik).
Ik vind het best lastig bevatten dat zo’n man zoveel aanhangers heeft omdat het in mijn linkse bubbel lijkt het allemaal wel mee te vallen en iedereen anti Trump is.

45 likes

Lady gahgah

https://www.instagram.com/p/CHIbs0qrvTj/?igshid=6ucuufdrdqwp

Ik vind het echt super knap dat je met een paar lijnen en kleuren helemaal de essentie van Trump hebt gevangen.

10 likes

Oh krijg hier honger van! Gevoel dat ik nog naar de winkel moet. Maat ik heb nog halloween chips en koekjes, ook prima voor een thriller avond/nacht.

Ik vind het spannend, vorige keer heb ik de wekker op diverse momenten gezet in de nacht om telkens even te kijken.

2 likes

Haha dank je. Ik maak normaal vrouwengezichten in deze stijl en wilde eigenlijk niet mijn vingers vuil maken aan zijn hoofd maar ja. Was wel leuk om te doen.:stuck_out_tongue_closed_eyes: