Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Zo’n analist bij CNN zegt dat de Republikeinen dus er echt niet van verzekerd zijn dat ze het eerlijk kunnen winnen, dat ze daarom bijvoorbeeld in Pennsylvania moeilijk doen over het openen van de stem enveloppen vandaag op election day. Ik vind het zo onbegrijpelijk dat dit gewoon kan in een westers land als Amerika…

1 like

En dan straks ritueel verbranden?

Strak plan.

Ben wel benieuwd hoe het op dit forum is.

Wie hoop jij dat er wint?
Anoniem!

• Trump
  • Biden

0 stemmers

1 like

Lol ik wilde trump doen als grapje (in de hoop dat er een heksenjacht zou ontstaan), maar ik houd me in

Ik denk dat de denkfout ook is dat Amerika een Westers (sowieso hekel aan die term, want hij slaat eigenlijk vrij nergens op) land is. Het is superrijk, maar ik snap niet hoe een land dat niet eens zorg voor iedereen kan voorzien, doorgaans gezien wordt als een westers land. Zelfde als nu met de verkiezingen: trump heeft al zoveel gezegd over het niet serieus nemen, accepteren van de uitslag en de (in zijn ogen) slechte kwaliteit van de verkiezingen dat ik me echt afvraag waarom de pers dit niet gewoon behandeld zoals een verkiezing in een niet democratisch land.

15 likes

Witte huis bereidt zich voor

4 likes

Ik ga alleen op alcohol en redbull.

Heb geen snacks verder

2 likes

Holy shit dat ziet er apocalyptisch uit

2 likes

Laten we dan hopen op een Thriller nacht met happy ending :pray:t4:.

Dat te hebben gezegd, ik ga er nu voor het gemak vanuit dat iedereen hier op verlies voor Trump hoopt, terwijl ik mij kan indenken dat er tussen de mensen hier ook Trump aanhangers zijn.

1 like

Haha

6 likes

Als je in Amsterdam woont, en snacks nodig hebt. :raising_hand_woman:t4:

1 like

Holy hahahah duister

1 like

Ik dacht dat ik niet nerveus was maar het lezen van de NOS liveblog maakt me al zenuwachtig. Alleen al omde naam van het dorp “Dixville” moest ik abnormaal hard lachen… dat wordt nog wat vannacht.

Haha ik zal mezelf zo nog wel ff naar de winkel slepen voor ik spijt krijg

Ik ben de afgelopen dagen beetje obsessief me gaan verdiepen in de huidige Amerikaanse verkiezingen en jeetje. Ik dacht dat ik best wel wat kennis had en onthouden had wat Trump allemaal al heeft geflikt maar val echt weer in de ene verbazing in de andere (tip: de trump show van de vpro). Vind het ook echt wel spannend en eng wat trump voor een uitspraken en dreigementen maakt over het wel of niet vertrouwen van de uitkomst.
Kan er gewoon echt niet bij dat mensen dat gedachtengoed en die complottheorieën echt onderschrijven. :exploding_head:

Ik volg een aantal feministische / activistische accounts op Insta en al weken lang zijn de commentsecties daar echt zo kut ook door de Amerikaanse verkiezingen. Allemaal van die bots die de hele tijd ‘Biden = Pedofile’ en ‘Trump 2020’ oid commenten. Vraag me soms echt af of daar serieuze organisaries achter zitten of aandachtsgeile hacker tieners.

Schamele foto want de boodschappen waren al opgeruimd, maar kijk het vanavond bij m’n vader. Hij heeft broodjes hotdog klaar als avondeten, popcorn, chocolade, chips… Geen idee waarom we met z’n allen besloten hebben dat dit een vreet avond moet zijn, but hey, I’m not complaining :joy: Ben wel van plan om op te blijven, mits ik niet in een food coma beland.

20 likes

Zoooo m’n werkdag zit er op. Snacks en bier staan klaar, huis pak aan. Beginnen maar haha.

25 likes

Wat leuk!

1 like

Ik wou dat dit de afspiegeling was van Amerika. :eyes:

1 like