Ik laat dit filmpje gewoon even hier achter.
brb even bleek in mn ogen smeren
Deze man
Ik vind dit echt zo bizar dat dit kan. Daar is dan toch niks democratisch meer aan. En dat het zo verschilt per staat wanneer de stemmen per post geteld mogen worden etc etc.
Ik denk dat het ook nog wel heel onrustig gaat worden mbt de uitslag. En dat Trump er alles aan gaat doen om te blijven zitten en onrust te creëren als het er ook maar iets op lijkt dat Biden gaat winnen of een flinke voorsprong heeft.
Optie zou misschien zijn om rond 21:00 te slapen, en je wekker op 03:00 te zetten.
ahahah ik moet hier zo om lachen, las ook zoân reactie op twitter âitâs very ironic that Trump chooses a gay menâs anthem for his campaignâ
Ik weet pas morgen (of over een paar weken) of ik dit grappig kan vinden. Als Biden wint wel, als Trump wint is het heel treurig.
Maar hij is dan ook #AuntieGay
Ja dat was precies mijn plan haha! Ofja, mijn voornemen iig
Hoe realistisch zijn de scenarioâs eigenlijk dat Trump de overwinning gaat claimen en/of niet accepteren? Is dat omdat Trump sowieso rare sprongen maakt of heeft hij ook uitgesproken dat te gaan doen?
Ik vind het echt eng wat er in de lucht hangt. Ik ben wel blij dat dat hier niet aan de orde is.
Volgens deze bron is het deel van de strategie, deel van zijn plan.
Mijn GOD jongens ik ben lichamelijk zenuwachtig. Onrustig, een beetje misselijk en heb zweethanden haha.
Jullie ook merkbaar zenuwachtig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind het ook extra zo bijzonder altijd omdat het snachts is haha. Alsof het oud en nieuw is
Dat heeft uitgesproken.
Ook tijdens de verkiezingen van 2016.
Dit filmpje geeft een goede uitleg
Ik ben ook al de hele dag onrustig. Ik probeer vanavond zo lang mogelijk wakker te blijven.
Ik kan me die desillusie vier jaar geleden helaas nog zo goed herinneren. Hoop dat de finale aflevering van 2020 een happy end heeft.
Ik vind het jammer dat we niet meteen de uitslag weten (en dat iedereen waarmee ik ga kijken weak zijn en waarschijnlijk om half 2 al naar bed willen)
Ik ga sowieso de exit poll van Florida afwachten (rond 2 uur). Zijn er mensen hier echt van plan de hele nacht op te blijven tot 's ochtends of wat zijn jullie plannen?
Nah kort slapen en dan om 2 uur ofzo kijken
Ik ga rond een uur of 8 slapen en ben van plan om ergens na middernacht weer op te staan. Dan houd ik het wel een tijd vol!
Ik wil na vier jaar gewoon EEN dag niet aan trump denken, jezus