Daar is geen poll voor nodig hoor
Dat was ook wel een poging tot een grapje haha. Het levert helemaal niks op behalve misschien wat gespreksstof.
Nouja dan gaan de stembureaus dicht, maar dan moet er nog geteld worden dus duurt wel wat langer
Ik denk dat we allemaal te zenuwachtig zijn om het te Jinxen en dan maar trump invullen.
Denk dat het slecht voor de zenuwen is, ik volg liever gewoon de echte polls lol
Helemaal prima, dan doen we geen polls haha, maar misschien is het wel leuk om een gezamenlijke activiteit te doen. Een kahoot quiz ofzo. Zou dit nog leuk zijn? Anders ga ik gewoon het nieuws kijken en McDonaldâs eten haha.
Ik ben zo hyped dat ik klaarwakker in bed lig, heb de afgelopen 4 jaar naar deze dag uitgekeken.
Erg benieuwd hoe 3 november de boeken in gaat!
Haha lekker Maccies eten, toepasselijk
Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek, maar ben zo veel zenuwachtiger voor de verkiezingen!!! De dag die je wist dat zou komen, here we goooo
Twijfel nog ik vanavond Sloppy Joe burgers ga maken
De uitslagen ga ik niet live kijken helaas, morgen moet ik gewoon werken
Deze is ook wel handig! https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/6087910/election-night-in-de-vs-hier-moet-je-op-letten-als-je-opblijft.html
Ik baal een beetje dat ik vannacht niet hoef te werken, maar ik begin morgenochtend wel om 5.00 uur zodat ik nog het staartje mee kan pakken.
Ik weet niet zo goed welke kant het op gaat. Vier jaar geleden werkte ik die nacht ook en toen hebben we met open mond naar alle uitslagen zitten kijken. Ik durf nu niet zo goed meer ergens op te wedden haha. Ik kan alleen maar hopen dat het geen 2000 revisited wordt, want dan breek de ellende denk ik Ă©cht uit. Nog meer dan bij gewoon een duidelijk resultaat, welke kant ook op.
Zo spannend!! Een herverkiezing van trump zou echt gestoord zijn, maar helaas niet uit te sluiten
Ik denk dat ik in avond nog even ga slapen en dan rond 2 ofzo op sta. Het plan is New York pizza als diner en miljoen donuts en american pancakes als midnight snacks haha. Hopelijk wordt het geen wekenlang proces om tot de definitieve uitslag te komen.
Een Amerikaanse vriendin trouwt vandaag dus we hebben een (online) receptie om het nog een beetje een leuke dag te maken
Volgens mij kan de supreme court dat beslissen. Is in 2000 ook gebeurt. En die is nu wel conservatief en dus meer op Trumps hand. In de NRC Vandaag podcast van vandaag wordt het goed uitgelegd in een kwartier.
Ohja en het verschilt per staat dus ook wanneer de post opgestuurde stemmen geteld moeten zijn.
Ik heb deze keer echt totaal geen idee! De vorige keer was ik ervan overtuigd dat Hillary zou winnen.
Dus pin me nergens meer op vast.
Jemig als dat zou gebeuren⊠ik snap wel dat er winkels zijn die de ramen dichttimmeren en zich voorbereiden op rellen.
Haha ik ook, maar dat was meer omdat ik gewoon niet wilde geloven dat Trump zou winnen.
Succes met je sollicitatie! Je hebt hoe dan ook genoeg afleiding later vandaag haha!
Ik weet nog niet wat ik doe, wil zo graag kijken maar moet ook gewoon werken morgen⊠Misschien inderdaad maar vroeg naar bed en vroeg de wekker zetten?