Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bij de vorige verkiezingen, toen trump won, waren er ook al rellen en protesten

De verdeeldheid in Amerika is nu meer dan ooit. De afgelopen verkiezingen zijn er ook geen uitspraken gedaan over het niet erkennen van de uitslag, ik vind dat eigenlijk derdewereldland-praktijken.

4 likes

Bedoelde ook meer dat dat dan nu ook niet onverwachts zou zijn. Maar dat dat toen dus ook al het geval was en ook niet bepaald gezellig was

1 like

Ik zat 4 jaar geleden ook echt in halve shock naar de tv te kijken (hielp ook niet mee dat ik labiel was van het slaaptekort haha) toen Pennsylvania naar Trump ging en daarmee hij aan de 270 kwam. Ik zat toen echt heel erg in een Clinton bubbel en had het echt niet zien aankomen

6 likes

Het zou wel helemaal bij dit kutjaar passenā€¦

1 like

Nou jongens niet zo sip

Het is nog lang niet gedaan, laten we niet wanhopen.

Er zijn nog steeds meer scenarioā€™s waarin Biden wint dan Trump. En Biden pollt steker dan Clinton.

19 likes

Ik heb echt zitten janken toen. Vond het zo onvoorstelbaar.
En toen hadden we nog niet het kleinste idee over hoe erg het zou wordenā€¦

Nooit

Maar we kunnen nu al janken of nog 24 uur hoop houden en dan mogelijk janken.

Kies ik toch liever voor scenario 2.

19 likes

Janken wordt het sowieso, denk ik.

Wie er ook wint, de pleuris breekt daar uit. Of van extreem rechts, of extreem links.

5 likes

Nou hier in Europa is ook de terroristen pleuris weer uitgebarsten helaas

2 likes

What a wonderful world.

6 likes

Hoe laat kunnen we woensdag ongeveer de vroege uitslag verwachten? Denk dat wakker blijven niet een optie is voor me maar wellicht een aantal uur eerder mijn bed uit wel.

Wss pas laat, of Ć¼berhaupt pas later die week.

Wie blijft er morgen wakker?

• Ik
  • Ik niet

0 stemmers

Ik moet woensdag 6:30 opstaan voor werk. Hopen dat ik fluitend aan mijn dag kan beginnen en ik niet dan al tequila in mā€™n thermosfles moet doen om met alle ellende te dealenšŸ¤žšŸ»

2 likes

Morgen ook even wat polls openen over wie er gaat winnen, wie de senaat krijgt en naar wie de eerste exitpolls gaan. Iemand nog andere ideeƫn voor polls?

2 likes

Wat hebben we daaraan?

Biden heeft wel meer kans dan Clinton 4 jaar geleden. Hoewel Biden geen ideale kandidaat is werd Clinton echt gehaat. Veel jonge stemmers dachten ook ā€˜laat maarā€™ toen Bernie afviel. Nu speelt dat iets minder en zijn er heel wat mensen die gaan stemmen omdat ze niet nog 4 jaar Trump willen. Blijf toch hopen :crossed_fingers:

In dit artikel ( beetje onderaan) staat de timetable voor de swing States.

3 likes

OkƩ dus tussen 2 en 3 wordt het interessant. Oef.

1 like

Omdat ik van de populatie vrouwen van 25 tot 35 op dit forum graag wil weten wat zij zouden kiezen als we in Amerika zouden wonen.

2 likes