Omg hij zei Hello World en dat maakt deze programmeur helemaal giddy ik ben verliefd.
Echt een weeeereld van verschil met deze vetrouwde gezichten. Die mogen van mij wel de hele tijd dezelfde info blijven herhalen
Je hebt geen idee hoe gelukkig dit me maakt en ga gelijk doorsturen naar mn man
Season finale
Oh die grap heb ik gestolen van iemand hier hahahah
Nee, ben altijd Lemur geweest. Weet wel van een paar andere forummers die ook in Canada wonen/hebben gewoond.
Ik heb net mân laatste uurtje voor de open ramen zitten werken, en ik had even het idee dat er een buitenwereld bestaat.
Snel dichtgedaan.
Canât handle als Trump in 2024 weer gaat runnen.
AOC maakt hem kapot
fluistert Pennsylvania
Dat zou mijn natte droom zijn, zeg
Ja mijne ook wel maar ben bang dat ze veel te links is om echt een kans te maken eerlijk gezegd
Al gun ik niemand met Trump in debat te moeten. Het maakt niet veel uit hoe logisch of goed je argumenten zijn, hij schreeuwt toch met random antwoorden door je heen. Gewoon geen discussie mee te voeren.
100%
Ik hoop dat er snel weer wat votes bekendgemaakt worden, ik kan deze getallen die het sinds vanochtend vroeg zijn inmiddels wel dromen haha.
Maar Arizona zou zo moeten komen dus⊠any minute now!!
maricopa is straks, rond 17:00u
nevada om 18:00
*met disclaimer want ze zullen wel weer te laat zijn haha
Yes volgens de âplanningâ, maar iedereen weet hoe dat kan gaan haha
Could be any minute now
Pfoe er moet gewoon echt nog wel veel geteld. In verschillende Staten nog >100.000 stuks. Met deze geringe verschillen kan het Ă©cht nog alle kanten op. Wat als al die laatste stemmen voor Trump zijn? Dan stort dit hele blauwe kaartenhuis in. Ben even somber