Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Omg hij zei Hello World en dat maakt deze programmeur helemaal giddy ik ben verliefd.

17 likes

Echt een weeeereld van verschil met deze vetrouwde gezichten. Die mogen van mij wel de hele tijd dezelfde info blijven herhalen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

8 likes

Je hebt geen idee hoe gelukkig dit me maakt en ga gelijk doorsturen naar mn man :joy:

1 like

Season finale :joy::joy:

1 like

Oh die grap heb ik gestolen van iemand hier hahahah

3 likes

Nee, ben altijd Lemur geweest. Weet wel van een paar andere forummers die ook in Canada wonen/hebben gewoond.

2 likes

Ik heb net m’n laatste uurtje voor de open ramen zitten werken, en ik had even het idee dat er een buitenwereld bestaat.
Snel dichtgedaan.

9 likes

Can’t handle als Trump in 2024 weer gaat runnen.

5 likes

AOC maakt hem kapot

10 likes

fluistert Pennsylvania

5 likes

Dat zou mijn natte droom zijn, zeg

1 like

Ja mijne ook wel maar ben bang dat ze veel te links is om echt een kans te maken eerlijk gezegd

1 like

Al gun ik niemand met Trump in debat te moeten. Het maakt niet veel uit hoe logisch of goed je argumenten zijn, hij schreeuwt toch met random antwoorden door je heen. Gewoon geen discussie mee te voeren.

2 likes

100%

Ik hoop dat er snel weer wat votes bekendgemaakt worden, ik kan deze getallen die het sinds vanochtend vroeg zijn inmiddels wel dromen haha.

Maar Arizona zou zo moeten komen dus
 any minute now!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

maricopa is straks, rond 17:00u
nevada om 18:00

*met disclaimer want ze zullen wel weer te laat zijn haha

1 like

Yes volgens de “planning”, maar iedereen weet hoe dat kan gaan haha

1 like

Could be any minute now

7 likes

Pfoe er moet gewoon echt nog wel veel geteld. In verschillende Staten nog >100.000 stuks. Met deze geringe verschillen kan het Ă©cht nog alle kanten op. Wat als al die laatste stemmen voor Trump zijn? Dan stort dit hele blauwe kaartenhuis in. Ben even somber