True, maar de kans dat dat zo is is wel hééééél erg klein gebaseerd op alle andere stemmen die “laat” zijn binnengekomen, en het feit dat er veel stemmen in traditioneel democratische counties liggen en dat de military ook redelijk Trump-moe lijkt te zijn. Maar in theorie niet onmogelijk nee.
Next few hours
Ik verwacht voor zondag geen breakthrough meer
We hebben nog helemaal niks gehad vandaag
Hij zegt nu weer om 11:30AM (17:30 bij ons) en noemt het een “Big” press conference ipv Lawyers press conference.
“Nobody lives here, you are right!” hahhahaha als randstedeling erg relatable
Ze zeggen nog een halfuurtje voor cijfers in arizona. Ik ben echt verbaasd dat ze alles nog aan elkaar kunnen praten.
Jesus jongens wat hebben jullie doorgetypt
Ik heb even zonlicht gehad + frisse lucht
En ik heb nu donuts, redbull, gintonic, wijn en snacks.
Ben er weer klaar voor.
Die andere staten maken helemaal niets uit. Al doen ze er nog 3 weken over.
Als Pen klaar is, en dat duurt echt geen 100 jaar meer, dan is het over en uit. En daar komen echt, echt ,echt bij lange na niet genoeg stemmen meer voor Trump.
Die kans is echt verwaarloosbaar.
Another day, another bak of Häagen-Dazs.
Zou mij niets verbazen als ik niet alleen 5kg maar ook 5 grijze haren rijker ben geworden deze week.
Begon me al zorgen om je te maken, welkom terug!
Wel leuk dat ze zijn gegaan van “Election night” naar “Election night continues” naar “our special coverage (want wie weet duurt dit nog maanden)”
Even een vraag tussendoor hoor. Denken jullie dat Trump en zijn aanhang de gevangenis in gaan ooit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar als ze per x 2000 ballot uitslagen geven dan gaat het wel heel lang duren🤣
Ik dacht, toch miljoen keer reclame laat ik eens Fox ernaast aanzetten.
Eerste wat ik hoor is een vrouw praten over dat er mensen gebeld werden over “a glitch in the system and if they wanted to vote for Biden they should vote for Trump”. Moest lachen want dit is niet wat ik verwachtte te horen.
Werkt de livestream via de CNN app bij jullie? Hij doet het bij mij niet
Zie ik daar op rechts weer rick the republican dick? Heb even een leuke discussie met hem nodig om energiek te blijven.
Ah de stropdas is weer rood. Oud en vertrouwd.
NOUJA issie gewoon weer rood!
Zou ik ff naar de Mac kunnen
Do it