Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Haha ja dat je een keer iemands pen opraapt, koffie haalt of goedemorgen zegt en gelijk werknemer van de maand wordt.

3 likes

Oh ik ben al 10 jaar 19 hoor

2 likes

The King is baaaaaaaaack

2 likes

Ain’t nobody got time for that!!1!11!!!

1 like

Ik vind het ook zo knap dat hun stembanden het niet begeven na dagenlang zoveel en zo lang praten

1 like

Mijn vriend was vanochtend blij toen hij op de weegschaal stond en 0.3 kg afgevallen was. Toen zei ik “Niet te vroeg juichen, de poststemmen moeten nog binnen komen”

27 likes

Haha wauw, ik zei dit nog tegen mijn vriend gister - wat als de Republikeinen nu acties met stemfraude ondernemen omdat ze er door al Trump zijn opthitsen vanuit gaan dat de Democraten dat ook doen… So sad!

1 like

Ik hoorde net “by the end of today” en dat laat me denken tussen 21.00 en 00.00 voor hun, dus meiden vrouwen dit gaat nachtwerk worden. Get those snacks ready voor de season finale van het langste USA verkiezingen feestje ever.

8 likes

Nou jeetje. We krijgen wel 2 tot 3k votes uitslagen straks. :unamused:

2-3000 stemmen update, soon in Pennsylvania. Eentje zegt by noon, ander zegt early afternoon. Dus daar heb je alsnog niet echt iets aan

2 likes

Gelukkig ben ik al koffie aan het zetten

Ik smacht naar echt breaking news

Nee dat kan ik echt niet aan

1 like

ANY MOMENT NOW

2 likes

Haha die mensen hebben waarschijnlijk wel zo gedacht ja. Gelukkig zijn ze niet al te slim…

Hahaha dat klinkt ook weer raar zo he

1 like

“Results uploaded on time” zou pas echt breaking news zijn

2 likes

Wow John is extra hyper

1 like

JAKE

1 like

John I hate it when you are right!!!

~~Be patient ~~

1 like