Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Ik was vanochtend een stukje aan het typen en dacht precies hetzelfde!

1 like

Om nog een beetje in de amerikaanse sferen te blijven en af te kicken van cnn heb ik net starbucks besteld :heart_eyes:

2 likes

Ik zit helemaal in een Amerikaans politiek hol Haha, ben aan het opzoeken wat de geschiedenis is in Staten en hoe dat verklaart hoe ze stemmen :eyes:

Cnn waarin heb je me gemaakt

26 likes

Heb je de Hamilton musical al gezien? Niet voor de feiten maar wel voor de leuk.

3 likes

Oeh een vriendin van mij had het laatst over een boek waarin dat helemaal wordt uitgelegd en ook hoe de hele USA is gestoeld op slavernij enzo.

Ik ga ff vragen hoe dat heet want ik denk dat je dat wel interessant vindt!

Also ik vond je uitleg over Amerika en hoe divers dat is echt heel goed.

4 likes

Ik vond wel mooi dat hij zei dat hij geen mensen haat, maar het gevoel haat (dat mensen hem geven, dat haalde ik eruit)
Toen bedacht ik me dat er ook nog een dagelijks leven is.

1 like
1 like

Haha ik heb ook moeite met afkicken. Ik ben half die Trump docu aan het kijken en half cnn haha. Ben nu op de helft van de docuserie maar ik vind er niet zo heel veel aan eigenlijk. Gaat veel over vroeger en gebouwen en financiën tot nu toe, niet heel verrassend natuurlijk maar ik hoopte op iets meer juice over nu haha. Maar misschien komt dat nog. En anders heb ik altijd die npo docu nog.

2 likes

Ik ben voor, we kunnen alles spannend maken als we er maar genoeg over posten.
Kan niet wachten totdat ik de Indiase news anchors zie.

3 likes

Yes heb constant die liedjes in mn hoofd lol

2 likes

afbeelding

8 likes

18 likes

Oh nice, wil je die tip delen? Dat boek lijkt mij ook super interessant!

2 likes

Ik heb vanuit mijn studie nog veel boeken over Amerika, geschiedenis, politiek, dus mocht jij of iemand anders interesse hebben: ik wil ze best naar je opsturen! Ik doe er niets meer mee.

3 likes

Ik ben in een zwart gat gevallen hahah er is niks meer op CNN live

1 like

Ehm @Lula moet je ons wat vertellen?

10 likes

Oh please.

6 likes

Ik geniet er altijd wel van hoor haha als ik weer in een rabbit hole ben gevallen en opeens alles wil weten over een onderwerp. Heb nu echt zin om me te verdiepen in amerika en de geschiedenis en topografie en weet ik weet wat en daar allemaal over te leren. De interesse verdwijnt meestal wel weer net zo snel als hij gekomen is, maar toch leuk.

@the.rebel.club John King is er! En zometeen Jake volgens mij. The party isn’t over yet.
Edit: het gaat nu wel even over corona dus party is niet helemaal van toepassing haha maar zometeen is dat vast wel klaar

2 likes

Aah shit hij heeft zijn telefoon terug

6 likes

De driedelige docu op NPO (the trump show) is wel een goede dan, erg veel juice en ze gaan ook inhoudelijk in op hoe de impeachment toen is verlopen. Heel interessant!

3 likes