er staat er ook een op npo!
Hahaha ja same, vind hem echt razend aantrekkelijk
Wat een prachtige tekst heb je daar geschreven!
Het was een waar genoegen om met jullie de verkiezingen zo mee te maken. ik ga het oprecht missen.
Ik vond de speeches zo hartverwarmend en vol charisma met een hele mooie boodschap. Zo het tegenovergestelde van Trump.
Ik zie op fb van nos en RTL dat zij het nieuws van de speeches bekend maken, en overal boze Trump supporters die die foto dele met Joe en die kinderen en dat ie een pedofiel is. Ik wil daar echt graag op reageren maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Ik zou jezelf een hoop irritatie en frustratie besparen en het gewoon negeren eerlijk gezegd. Ik geloof dat een facebookdiscussie nog nooit iemand van gedachten heeft laten veranderen, helemaal niet als ze in de trumptunnel zitten.
Zo ik ben er weeeer. Heerlijk geslapen (en lang)! Benieuwd wanneer Trump wat laat horen.
Hij heeft al 14 uur niet getwitterd
Ik geef het toe; ik ben in een zwart gat gevallen. Ontwenningsverschijnselen, telkens dit forum checken. Maar er gebeurt niets spannends meer!
Ik wilde dit nog even met jullie delen. Dave Chappelle heeft 4 jaar geleden voor het laatst Saturday Night Live gehost. Gisteravond kwam hij terug en heeft hij deze rede gegeven. Kippenvel.
Vandaag is een dag met meer hoop dan heel 2020 bij elkaar. Wat leuk om dit mee te mogen maken!
Komt wel weer zodra Donnie weer van zich laat horen!
Ik vind Jim Carrey trouwens echt super irritant als Biden. Woody Harrelson was beter.
Ik voel me wat ontheemd vandaag. Heb geen idee wat ik met al mân tijd aan moet en ik mis mân CNN family.
Ik zou naar buiten kunnen gaan, maar ik vind het eng.
Heb de speech gisteravond gezien en wat een emotie zeg. Ik voel me soort van trots op Harris.
Het is heel erg lekker om buiten een rondje te gaan lopen. De zon schijnt en de lucht is blauw
Je weet wanneer je teveel CNN hebt gekeken wanneer je in de winkel een man met een rode pet met witte letters ziet staan en denkt dat er âmake America great againâ opstaat.
Love it.
Man ik ben in slaap gevallen om 01:00 en heb het dus gemist, maar kijk het nu terug. JEZUS wat was Harris* goed! Krijg niet vaak kippenvel van politieke speeches maar wat ze zei over vrouwen in politiek, de rechten van (colored) women en dat ze de EERSTE maar niet de LAATSTE politieke vrouw zal zijn. Hell yeah!!
*aangepast
Ik kwam vanochtend ineens tot de volgende realisatie.
Wij hier en de media zeggen steeds âJoe Bidenâ of âBidenâ maar de nieuwe vice president is âKamalaâ. En dat vind ik irritant. Laten wij het goeie voorbeeld geven en haar aanspreken met haar gehele naam of haar achternaam, net zoals bij mannen gedaan wordt.