Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Ik wil een short film over deze reeks gebeurtenissen. Zou grof geld betalen om te zien hoe dit echt is gegaan hahah

63 likes

Ik ben dus helemaal geen uren opgebleven hiervoor, alleen als ik tijd had CNN gekeken en hier mee gelezen, maar gistermiddag was ik ineens zoooo moe en heb ik echt 20 minuten op de bank geslapen en toen ik wakker werd en op mijn telefoon keek zag ik het pushbericht van de NOS. :joy:

1 like

Prachtige speeches! Wat een mooie overwinning is toch ook.

1 like

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom het hier Team AOC is? Ik ken haar verder niet, wat maakt haar goed?

Ik zit nu de speech terug te kijken. Echt kippenvel momenten!

1 like

Hahah ja echt een beetje overdreven dat soort opmerkingen. En Jake :heart: ik zit nu te kijken en ik heb nog geen bekenden gezien, alsof ze de cast van mijn favo serie hebben vervangen.

4 likes

Opeens gaan alle reclames op cnn ook over urineverlies :roll_eyes:

8 likes

Oooh ik ook! Friends for life :sparkling_heart:

1 like

Brb even huilen

14 likes

wat een mooie bromance

18 likes

In het kort, ze is heel links en progressief en dat komt wel overeen met de algemene voorkeur van het forum. Ik denk dat AOC te vergelijken is met GroenLinks en Joe Biden meer met D66/CDA of zelfs richting VVD?

En ze is natuurlijk een jonge vrouw.

Deze documentaire is echt een aanrader als je meer over haar/hun hele movement wil leren!

18 likes

Plus ze is heel jong, 31, en Latina denk dat die factoren ook een belangrijke rol spelen.

1 like

Lol SNL https://youtu.be/vJYL4Osyipc

3 likes

Het is al een tijdje stil op trump zijn twitter. Zou iemand eindelijk zijn telefoon hebben afgepakt? Of zijn twitter wachtwoord hebben gewijzigd?

8 likes

Het zou onwijs grappig zijn, als die Nederlandse hacker die zijn ww laatst had gehackt, zijn ww heeft veranderd.

12 likes

Ik ben hier echt al sinds gisteravond non stop over aan het lachen hahaha, dit is echt een van de beste momenten van deze week

3 likes

Misschien is het wel veranderd naar ‘Iamaloser2020’ en durft Trump dit niet in te typen.

7 likes

:joy::joy: dat zou top zijn

1 like

Ik ga vandaag de Netflix docuserie over Trump kijken, leuke themaweek maak ik ervan.

5 likes