Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Nieuw vermaak: Melania memes

#Freemelania

20 likes

Nou vooruit, nog 1 dan om het af te leren:

1 like

O Jezus bijna 5 dagen voor de tv maar het moment zelf heb ik gemist en toen ben ik ook nog in slaap gevallen terwijl ik op de speech zat te wachten. Godzijdank want kind was om half 6 klaarwakker.
Net de speech terug gekeken! Zo goed!!!

20 likes

Yup same here haha.

Elke Election Day en Inauguratie blijf ik wakker en aan de tv geplakt , normaal gesproken duurt het alleen niet zo lang. Dit heb ik nog nooit en bij niets meegemaakt. :joy:

Uh mensen, ik probeer al een kwartier lang m’n bejaarde tv aan te zetten. Die sinds dinsdag avond 24/7 aan stond. Volgens mij is ie stuk. Hij gaat niet meer aan​:joy::joy:

4 likes

“Alexa play the national anthem” iconic

6 likes

Snel de speech gekeken voordat ik naar m’n werk moet. Hij heeft het echt goed gedaan, zo zou een president moeten klinken! En heel respectvol, hij heeft de naam van Trump 0 keer genoemd.

7 likes

Omgggg mensen wat mooooooi met A Sky Full of Stars💙 de betekenis van het nummer ook💙 en het vuurwerk💙 en alle vreugde op het podium💙 de toeterende auto’s in het publiek💙 het benoemen van Beau💙

14 likes

Crying

1 like

Net de speeches terug gekeken. En ik dacht ah zo emotioneel is het niet, tot ik bij het vuurwerk en de muziek kwam. Kennelijk is het zo’n grote opluchting om gewoon ‘normale’ empatische mensen te zien speechen. Ze zijn niet perfect, zeker niet, maar zo veel beter dan wat er was.

10 likes

Lekker dramatisch maar toch, dit is tof

87 likes

Nou dat ja, dat er gewoon een normaal iemand met empathie en ervaring op die plek zit. En als dat over 4 jaar weer een republikein is, laat het dan ook gewoon weer iemand zijn die op een beschaafde manier kan regeren.

8 likes

Zijn de strijders in AZ en GA nog steeds aan het tellen?:rofl:

2 likes

Net de speech teruggekeken, echt goed om je te richten om verenigen ipv verdelen. Heel benieuwd naar de komende transitieperiode.

1 like

Ben de speeches nu aan het terugkijken en word echt zo vrolijk van die doventolk! :blue_heart:

1 like

Ik dacht ik ga de speech wel in mijn bed kijken maar ben in slaap gevallen :sob: zo maar even terug kijken.

2 likes

Ik vond het ook zo’n enorm verschil met dat Trump van de week in z’n speech alleen zei "i wanna thank the First Lady”, niet eens haar naam of dat ze zijn vrouw is oid, zo afstandelijk mogelijk wilde hij zijn leek wel.
En Biden barstte in een uit over serenade zijn vrouw haha en was zichtbaar zo trots op en dankbaar voor haar.

30 likes

Net Kamala Harris’ speech gekeken, de eerste keer dat ik haar zag speechen. Wat een charisma heeft zij!

11 likes

Ik ben benieuwd! Waar was jij toen Biden werd benoemd als President-elect?

• Ik zat voor de TV natuurlijk! Het moment live meegemaakt.
  • Ik was in slaap gevallen
  • Ik zat net even niet voor de TV
  • Ik hoorde het later
  • Heeft Biden gewonnen?

0 stemmers

1 like

Ik liep buiten en kreeg dit in beeld. Normaal krijg ik bijna alleen maar pushmeldingen over Max Verstappen en Hamilton (zo saai).

5 likes