Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Dit is duidelijk blijdschap :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Haha, ik geloof niet dat hij zelf op de hoogte was van hoe die droneshow er precies zou uitzien. Lijkt wel een kind in de Efteling haha!

7 likes

Dit voelt zo erg als oud en nieuw haha echt gezellig. Ben weer helemaal wakker.

6 likes

Vind het bijzonder zo live mee te hebben gemaakt joh. En over tientallen jaren kijken mensen hiernaar en denken ze WTF DIE MASKERS
Want het blijft nog steeds bizar eigenlijk he haha

10 likes

Wat moet ik nu doen gewoon zomaar naar bed ofzo? :pleading_face:

13 likes

De second dude heeft het ook goed gedaan

1 like

Ik vind Joe en Jill echt over komen als een koppel met wie je gewoon gezellig kunt kletsen op een feestje, toastje erbij, wijntje erbij. Lekker benaderbaar.
Love dat

29 likes

Ik wil alleen nog maar pizzarette :joy:

1 like

Ja benaderbaar indd! Vriendelijk en warm

2 likes

Staan ze ook vast open voor :sunglasses:

1 like

Die vrouw met pantermondkapje en zwarte jurk is a mood

7 likes

Wie nog even in bed wil huilen en waarom ik denk dat Biden juist nu een goeie president kan zijn: hier is ie met John McCains dochter, die erg conservatief is.

Biden kan als geen ander partijlijnen overbruggen, hij heeft jaren (decennia) in de senaat gewerkt met allerlei mensen en iedereen heeft alleen maar goeie dingen over m te zeggen.

(Duurt minuutje of 7 maar worth it)

Oké Bidenfan-out :microphone:

35 likes

Wat een mooie afloop van deze zenuwslopende dagen. Nu maar hopen dat Trump ze allemaal op een rijtje krijgt.

5 likes

Wat een geweldig einde van een zenuwslopende week. Thanks allemaal en welterusten :blue_heart::champagne:

16 likes

Ben blij dat ik wakker was gebleven, was echt de moeite waard om het samen met jullie te zien! Bedankt, en slaap lekker (bij/uit) :heart:

4 likes

Welterusten gezelligerds! Ik kijk nog even de rest van de avond verder. Zal verslag doen als er nog iets interessants voorbij komt.

5 likes

Ik denk dat ik morgen/vandaag ook weer gewoon cnn aanzet haha. Misschien zit ik in de ontkenningsfase dat het soort van voorbij is maar aan de andere kant gebeurt er nog genoeg boeiends. Ik wil echt volgen wat trump doet

8 likes

Hahaha ja ik ook sowieso. Zal nog genoeg te bespreken zijn en vond het eigenlijk ook wel een fijne bubbel afgelopen week, kan niet cold turkey afkicken

3 likes

Hahaha ik wilde net posten van wow die rick zegt opeens hele zinnige feministische dingen, misschien te snel geoordeeld. Maar het is Jake hahaha ben misschien toch een beetje gaar.

3 likes

En nog ffe!!! Kijk dit :joy::joy:

En als je op ‘winner’ zoekt staat Joe bovenaan.

5 likes