Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

En lekker je kinderen mee de crowd in :tired_face:

Hopelijk gaat Andrew Yang zich nog een keer verkiesbaar stellen haha gewoon omdat ie zo vrolijk is

3 likes

Ben toch ergens wel een beetje bang dat Trump iets ergs zou kunnen doen nu . Hij zit vast, zijn leven gaat denk ik alleen nog maar achteruit nu (veel rechtszaken… Niet gewonnen… En hij is de jongste niet meer). Ik mag hem 0% maar toch…

1 like

dit vind ik echt een heel sterke quote, dit is het precies

2 likes

Ik vind het inderdaad wel heftig om te zien dat ze met zó veel op straat aan het feesten zijn in deze Corona tijden. Maar ik begrijp (denk ik) wel dat ze zooooo ontzettend opgelucht zijn, zoals Abby zei ‘they can breathe again’. Het voelt voor hen als een nieuw begin, de ellende van de afgelopen jaren heeft zo veel mensen pijn gedaan. Verstandig is het niet, maar ik begrijp het wel. Ik hoop dat ze na zijn speech hun eigen huizen weer opzoeken en binnen het huishouden nog wat borrels drinken.

6 likes

Ik vraag me serieus af hoe hij de komende drie maanden gaat doorkomen. Kan me niet voorstellen dat hij nog gewoon president gaat spelen.

2 likes

https://www.instagram.com/p/CHTNU9kBYKN/

Beter bordje dat live love laugh.

Weet iemand hoe laat Nederlandse tijd Joe Biden gaat spreken?

2:00 als t goed is

Ik krijg dus helemaal Lion King finale vibes van dit nieuws, wanneer Simba pride rock opkomt terwijl de regen Scars ellende en vernielingen wegspoelt en de zon weer gaat schijnen en de natuur weer groen kleurt. Trump is dan dus Scar en Biden Simba :heart:

afbeelding

16 likes

Meneer is terug van golfen hoor

Is er nu echt helemaal niemand in de regering die nu denkt, goh dit is niet handig. Laten we even aangeven dat deze bijeenkomsten gevaarlijk zijn?

1 like

Blijven jullie wakker voor de overwinningsspeech?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Misschien (hopelijk) zal Biden dit straks benoemen.

1 like

Oh god ik heb echt teveel empathie maar die foto vind ik echt pijnlijk om naar te kijken haha

8 likes

Misschien zet ik een wekker…

ja! al zijn mijn zure matten wel al op :cowboy_hat_face:

Mensen benoemen altijd Obama’s bombardementen, maar vergeten die van Trump, die er meer gooide dan wie dan ook

Yemen:

Afghanistan:

Ja, historisch een verdrag tussen Israël en twee golfstaten die überhaupt geen oorlog voerden en al langer betrekkingen hadden.

En niet te vergeten zijn “enorme succes” om Soedan van de terrorisme lijst te halen (waar het opstond vanwege terreuraanslagen die in 1998 gepleegd werden in Kenia en die de oude regering gesteund zou hebben) in ruil voor erkenning van Israël en het laten betalen van 330 miljoen in een land dat een van de laagste GDPs ter wereld heeft. En een nieuwe regering die niks met die terreur te maken had en nu gedwongen is Israël te erkennen omdat trump dat wil.

Zou trump bepaald niet onschuldig of goed noemen qua buitenlandse interventie

15 likes

Ik mag toch hopen dat niemand hier naar luistert :flushed::scream:

4 likes

Als ik niet was wezen wippen hadden we wss nog geen uitslag gehad. Graag gedaan :innocent:

14 likes