Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Dit bedoelt ie als verwijt naar blm riots

Cheap shot maar geen oproep

4 likes

Oh ik las het als een oproep :sweat_smile: alsnog dom om dit te tweeten.

1 like

Ik had daar niet eens zo bij stilgestaan eigenlijk. Mensen zeggen dus dat hij geen oorlog gestart is maar blijkbaar heeft ie toch heel wat slachtoffers op zā€™n naam staan

1 like

nou jongens, twee pina colada en twee radler in mā€™n mik, ik schenk nog even een wijntje in en zing het uit tot 02.00. ik verwacht een traantje bij mezelf vanwege de speech

11 likes

Ja ik ga ook de speech nog kijken en dan pitten

4 likes

eindelijk weer een nacht rustig slapen zonder dat je bang bent alles te moeten missen haha

5 likes

Ik ga ook nog de speech kijken en daarna ben ik er wel eventjes klaar mee haha. Hoop wel dat ie echt om 2 uur begint want ik ben moe.

3 likes

Ik wacht ook tot de speech en daarna is het mooi geweest

4 likes

Ik heb net die nieuwe Borat film gezienā€¦ maar wtf? Die scene met Rudy Giuliani? Ik snap echt niet dat er niet meer ophef over is geweest. Ik kon alleen een paar van dit soort artikelen vinden: https://www.theguardian.com/film/2020/oct/21/rudy-giuliani-faces-questions-after-compromising-scene-in-new-borat-film

Pfff

gezellig dat je ook nog gaat kijken! zijn we toch met een aantal nog

3 likes

Ik blijf ook wakker! Maar zit nog even in een zoom-borrel

3 likes

Ik ga de speech skippen.
Lijkt me duidelijk wat hij gaat zeggen.

Iets met het verenigen van de natie en het vieren van de democratie. Dat het hard werken wordt, maar we als volk samen moeten komen.

Ik geloof het welšŸ˜…
Ik ga lekker slapen tot morgenmiddag.

9 likes

Na 5 dagen en 4 nachten bijna non stop CNN ga ik zo proberen te slapen. Wat een week mensen. Dit zal ik nooit vergeten en jullie zijn onderdeel van deze herinnering voor de rest van mā€™n leven.

Thank you allšŸ–¤

24 likes

& @Bbbaby lekker slapen allebei!

2 likes

Inderdaad ik ga deze election bubbel missen en CNN ook. Back to -corona semi lockdown -reality.
Morgen maar eens buiten komen.

4 likes

Love her!

2 likes

Ik ben er ook nog, ogen vallen bijna dicht maar ik kijk hoe dan ook de speech nog :partying_face:
En morgen slaap ik uit.

4 likes

Jennifer recently revealed that she used to be a Republican, but that she would be ā€œvoting for Joe Biden and Kamala Harris this year because Donald Trump has and will continue to put himself before the safety and well-being of America.ā€

Zou ze dan vorige keer wel op Trump hebben gestemd? Of gewoon niet gestemdā€¦? Het artikel waar naar gelinkt wordt geeft ook geen uitsluitsel haha

1 like

Ohhh ik ben ook wel echt benieuwd naar Biden, maar een uur nog wachtenā€¦ toch maar slapen!

Ohh Kamala Harris gaat ook spreken straks!

edit: haha, en CNN gaat alweer van ā€œBreaking news - soon: President-elect Biden to deliver victory speechā€

Any minute now, zeker :ā€™)

5 likes