Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Ja ik ben ook wel benieuwd wat jullie vinden over hetgeen wat die tweede persoon in deze screenshot aankaart?
Merk bij velen op social media ook wel dat dubbele gevoel namelijk, of zelfs heel negatief

1 like

Ok vera, ga maar gewoon je eyeliner oefenen.

Zit ongetwijfeld een verhaal achter, er zijn 10000 mensen die dat beter en genuanceerder kunnen uitleggen dan ik. Want ik denk :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: hahaha edit ik wilde zeggen zoals bijvoorbeeld @Zemraluani maar die is er ook klaar mee :kissing_heart::joy:

Edit @kali deze stuurde @Oprah vanochtend naar me

6 likes

Hoe heet de hond? :heart_eyes:

Ik zou geen politieke hottakes aannemen van Vera Camilla.

15 likes

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met die screenshots van Vera Camila?
Waarom zou je daar enige waarde aan hechten?

1 like

Kan het specifieke fragment niet vinden :tired_face:. Wat ik je in ieder geval wel kan vertellen, als deels Afro-Amerikaan zijnde, is dat je kijkt naar wie je helpt. Persoonlijk kan ik mij niet vinden in Van Jones wat betreft zijn standpunten omtrent Trump en wat hij zou hebben gedaan voor Afro-Amerikanen, mijn familie in The US heeft dit ook niet zo ervaren. Als Van Jones dit persoonlijk zo ervaart, good for him. Echter rijmt dit niet helemaal met zijn emotionele break down vanavond, naar mijn mening.

7 likes

Ik vind die verslaggever tussen al die mensen echt te gênant voor woorden terwijl ze het in de studio steeds over social distancing hebben.

3 likes

Twee zelfs!

22 likes

Zo links als ‘wij’ willen zal het nooit worden, het blijft een rechts land. Als ze dat graag willen als democratie (!): you do you.

Het zijn in ieder geval twee mensen die voor rede vatbaar zijn en weten wat ze doen. En momenteel voel ik me vooral gewoon opgelucht dat het niet Trump is maar normaal nadenkende mensen.

17 likes

Ik ben via insta vrij uitgesproken hierover (ok over alles haha) en kreeg ook veel reacties daarop. Gister had ik een gesprek met iemand die zei: ja maar Biden is ook niet goed!!1!1!
En wat ik ook deed, ik kon niet aan het verstand brengen dat er echt een zeer groot verschil is tussen Trumps (en Pence’s!) niet goed en Biden en Kamala niet goed.
Uiteindelijk kwam het argument “Trump pakt covid heel goed aan” en toen dacht ik ok dit is dweilen met de kraan open ahha.

15 likes

Dit ja. En dan denk ik ook: wat had je dan verwacht? Ten eerste is niemand perfect en in zo’n land komt er gewoon niet ineens iemand die bijv. heel links is aan de macht. In zo’n systeem met maar 2 echte opties als president moet het ook een kandidaat zijn die een groot publiek aanspreekt om genoeg mensen achter je te kunnen krijgen.

6 likes

Hier staat iets over dat laatste. Niet heel fraai inderdaad. Maar ik moet zeggen dat geen enkele presidentskandidaat helemaal perfect is en ze altijd wel iets op hun kerfstok hebben staan. Maar Trump versus dit… Tsja.

Ik heb ook weinig met Rutte, ook naast zijn politieke standpunten, maar ik heb hem liever als Min Pres dan Baudet of Wilders. Gelukkig hebben we in Nederland ook wat meer keuze.

6 likes

Aaah hoe blij die hond kijkt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb naar iemand met zulke reacties een heel relaas getypt dat er heus van alles inhoudelijk op Biden en Harris is aan te merken maar dat dat toch wel van een heel andere orde is dan een zwakzinnige, transfobe, homofobe, racistische, seksistische idioot die 4 jaar lang de democratie heeft ondermijnd, niet in wetenschap of waarheid gelooft en heel veel (levensbedreigende) haat richting minorities heeft gevoed en gefaciliteerd als machtigste persoon van de wereld aanwijzen.

24 likes

Beetje saaie tweets dit.

14 likes

Ze heten Champ en Major! Dat zijn ook uitstekende namen. :ok_hand:

12 likes

Honestly, ja Kamala Harris heeft uitspraken gedaan waar ze niet publiekelijk afstand van heeft gedaan. Dat veranderd alleen niets aan het feit dat er maar twee opties zijn, en Biden/Harris de gekozen optie is. Niemand zal het voor 100% eens zijn met elke uitspraak die zij ooit hebben gedaan. Zolang de mensen die op hen gekozen hebben, het maar eens zijn met de fundamenten van de partij waarop ze hebben gestemd. Want uiteindelijk stem je op de partij en niet op de persoon.

9 likes

Wat ontzettend kansloos en wanhopig dit, echt pijnlijk om te zien

1 like

Ugh hoe lang gaat hij hier nog mee door, it’s over Donald

Ja ik vond dat hij nadat hij corona had weer helemaal top was op Twitter maar ik had wel wat beters verwacht. Dit is een beetje saai en zielig, alsof hij er geen puf meer voor heeft. Misschien moet hij nog wat van die magische medicijnen nemen.

3 likes