Er kwamen stemmen binnen uit Philadelphia, waarvan 85% voor Biden was. Dat maakte het verschil van geheel Pennsylvania groter in het voordeel van Biden, met genoeg verschil dat de staat gecalled kon worden en hij op 273 kiesmannen kwam.
De drempel van 0.5% verschil in stemmen was niet meer van toepassing. In Pennsylvania mag je tot 0.5% een hertelling aanvragen, met de 30000 stemmen die Biden voor stond, was het boven die 0.5%. De waarschijnlijkheid dat Biden uit zou lopen was zo groot, dat de hertelling als grens werd gebruikt denk ik.
Hahaha hoe lang heb je lopen wippen joh
Edit: oh mân tel laadde niet dus dit was al ene uur terug, maar tkch
@Masterchef @Stofdoek bedankt!! Ik had echt even gemist dat het door Pennsylvania kwam (het duizelt nogal Georgia-Nevada-Pennsylvania-Arizona in mân hoofd haha)
Door wat jullie zeiden vond ik dit artikel nog: https://apnews.com/article/ap-called-pennsylvania-joe-biden-why-f7dba7b31bd21ec2819a7ac9d2b028d3
Haha sorry ik was echt super kort maar werd er weer uitgegooid
Kan me haast niet voorstellen dat de republieken hem zouden steunen na hoe hij zich nu opstelt lol
Fingers crossed dat hij het nu nog extra gaat verkloten bij de Republikeinen dat ze hem niet eens meer als kandidaat willen hebben
Edit: wat @Tunnelvisie hierboven zegt
Ik denk dat er de komende 4 jaar zoveel boeken uitkomen van staff en Melania dat de republikeinen echt wat anders gaan doenâŠ
Ik ben echt benieuwd naar die van Kelleyann ConwayâŠ
Omgggggg dagen en nachtenlang voor CNN gezeten, en net als ik als pauzemoment met een vriendin mijn gezicht begraaf in een chocoladetaart en een fles wijn mis ik Het Moment maar JAAAAAAA!!! Ben echt ZO blij, werd er gewoon helemaal emotioneel van. Gek is dat eigenlijk. En dan nu 97 uur slapen byeeee
Ik hoop echt dat er een lang artikel gaat komen over de persconferentie bij het Four Seasons⊠Tuincentrum. Ik wil gewoon weten wat daar mis is gegaan. Het liefst van mensen die erbij waren. Naast het callen het favoriete deel van mijn dag.
Ik lees al dagen in stilte mee, heb echt genoten van al jullie comments ook in mijn omgeving werd ât niet zo intensief gevolgd!
Misschien een domme vraag (mijn interesse in de verkiezen, de kandidaten etc. is redelijk recent geboren) en nu zie ik deze tweets voorbijkomen. Is dit iemand die gewoon heel kritisch is, of zit hier wel echt een verhaal achter?
Ik kijk nu parks & rec nog een keer
Wat zou Leslie trots zijn
Ik vind dit nog steeds heel grappig
Wel een goede naam voor een tuincentrum als ik er over nadenk
Hahahha dit is zo grappig
Wel een stuk minder spannend denk ik
Ik wilde me eigenlijk opgeven om te werken op een stembureau volgend jaar, maar eigenlijk denk ik nu dat ik het leuker vind om het op tv en hier te volgen en bespreken haha. En ik ben een beetje verliefd op Joost Vullings en Xander van der Wulp en die zijn dan de hele avond op tv
We moeten ook een topic maken voor onze verkiezingen! Ook al is onze uitslag net zo voorspelbaar als Trump.