Dit is een duidelijk filmpje.
Benieuwd wanneer Trump weer gaat tweeten. Ben nu de reacties onder zijn laatste tweet aan het lezen, heel vermakelijk Al die supporters alleen maar aan het ontkennen. En zelfs iemand die alleen maar kwaad is op Trump-haters omdat zijn kerstmis nu verpest gaat zijn als Biden meteen strengere coronaregels gaat invoeren, loooool
Kan iemand de âyouâre firedâ grap uitleggen?
De bonte avond kan wat mij betreft beginnen. Chris, phil, jake, john, van, don, omar, wolf kom maar tevoorschijn!!!
Ik weet niet welke grap maar bij de tv-show The Apprentice was âyouâre firedâ zijn catchphrase.
Trump zijn catchphrase bij zijn reality TV-show the Apprentice:
Nu pijnlijk toepasselijk op de situatie nu hij zelf âontslagenâ is als President door de stemmen van het Amerikaanse volk.
Die zijn allemaal aan het zuipen
Ik zou daar zo graag bij zijn lijkt me echt een gezellige crew
Ik vind het echt zo verontrustend hoe Trump zich opstelt.
Aan het zuipen
Is van het Instagramaccount Saint Hoax!! Love die
Ik ook! Ik hoop niet dat hij nog gekkere/ernstigere dingen gaat doen
Hij had vroeger een televisieprogramma: The Apprentice en daarin zei hij dat tegen kandidaten die afvielen.
Hahaha holy shit die man nu. Het is beter dat Trump niks meer in de politiek gaat doen. Dat komt van een RepublikeinâŠ
Die man zou in zijn laatste periode als president nog best wat capriolen kunnen uithalen. Ik vind je woordkeuze daarom opmerkelijk. Smullen?
In deze video (volgens mij) legt de nicht van Trump zelf bovenstaande uit. En andere bronnen suggereren weer dat âweâ (als witte allies) nu meer dan ooit onze steun moeten betuigen omdat het nog weleens heel gevaarlijk zou kunnen worden. Een kat in het nauw maakt immers rare sprongen.
Edit: Ik vergeet dat niet alleen Trump maar ook (juist) zijn grote aanhang nog voor veel onrust kan zorgen de komende tijd.
Misschien valt dit onder speculeren over psychologische gesteldheid (zo ja dan haal ik het wel weg)
Het is wel redelijk duidelijk dat hij een narcist is toch? Wat gebeurt er eigenlijk met narcisten als hun âdroomwereldâ in elkaar stort? Niks goeds, lijkt me.
Al hoop ik dat het meevalt en dat het na flink mopperen gewoon allemaal oké is.
Ik denk dat Biden het heel goed aanpakt nu met een genuanceerde stem en oproep tot eendracht.
Denk dat er van Trumps kant zeker beter gestookt gaat worden, maar het antwoord van de Democraten moet zijn om eenheid te blijven benadrukken. Je kan niet het halve land elimineren of negeren.
Ik zie echt een typische rouw-verwerking reactie. Eerst ontkennen, dan weerstand en dan onderhandelen. Of hij ooit naar de fase van acceptatie gaat weet ik alleen niet.
Ik krijg echt kippenvel van alle blije en feestende mensen.
(Alleen wel beetje jammer dat corona even wordt vergeten)