Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Lieve mensen van het forum ( en vrienden van CNN), ik ga even een Omar-retje doen;

Bedankt voor het meeleven, het informeren, het lange doorhalen, de memes, de spanning, verbazing, opluchting en de tranen van geluk.
Heb genoten van jullie allemaal in onze kleine veilige CNN bubbel.

Morgen begint het “normale” leven weer, any moment zeg maar, maar nu is het feest voor de nieuwe President en, nog belangrijker, de eerste vrouwelijke Vice President!

One love :two_hearts:

75 likes

Oooh sla de popcorn en snacks maar in want Trump gaat de komende weken voor een grote show zorgen hoor, dit wordt smullen.

13 likes

Lekker omringd met secret service gelijk zeg

1 like

Al die beveiliging!

1 like

Haha ja vooral dat laatste denk ik. Ik stel me zo voor dat ze in de break steeds zoiets hadden van zometeen nog maar eens de routes naar 270 voor biden en trump uitleggen? Of misschien nog een keer het belang van Pennsylvania of Georgia uitleggen? Overschakelen naar Nevada waar niks gebeurt? Of zullen we gewoon een beetje rond gaan klikken op de magic wall en dan gewoon heel veel praten alsof er iets is gebeurd?

5 likes

Omg dat was me niet eens opgevallen. Ik dacht dat ze er effe lekker op uit waren, effe wandelen zonder verkiezingsstress en nu in een openbaar gebied stonden met andere wandelaars. Wat naïef.

5 likes

Iemand nog info over die persco van (de advocaten van) Trump?

Na deze eerste blijdschap, toch nog wel bang voor rellen vanuit Trump-aanhangers…

2 likes

More from that Trump statement:

“Beginning Monday, our campaign will start prosecuting our case in court to ensure election laws are fully upheld and the rightful winner is seated. The American People are entitled to an honest election: that means counting all legal ballots, and not counting any illegal ballots. This is the only way to ensure the public has full confidence in our election. It remains shocking that the Biden campaign refuses to agree with this basic principle and wants ballots counted even if they are fraudulent, manufactured, or cast by ineligible or deceased voters. Only a party engaged in wrongdoing would unlawfully keep observers out of the count room – and then fight in court to block their access," he says.

“So what is Biden hiding? I will not rest until the American People have the honest vote count they deserve and that Democracy demands," he says.

Eindelijk is deze helemaal accuraat :joy: Kan hem eindeloos kijken

40 likes

Hahaha Trump is nog steeds aan het golfen.

5 likes

Hahahaha

Er is dan nu ook voor het eerst een second gentleman ipv second lady, toch leuk

9 likes

Oh dit wordt wel echt een mega coronapiek

5 likes

Al die pridevlaggen ook nu bij het witte huis :heart_eyes: het voelt echt alsof het goede het kwade heeft verslagen na vier jaar

32 likes

Ik vond de suggestie Second Dude van CNN wel leuk :sweat_smile:

9 likes

Oei ja ik zit ook al zo te kijken. Snap de ontlading wel maar ja…

1 like

Als je ziggo go hebt dan kan je het terugkijken
Ook @Sobremesa

Oh dit was eigenlijk een reactie op @kali, maar werd steeds afgemeld dus dat was mislukt :sweat_smile:

1 like

Ja alsof frodo eindelijk de ring in die vulkaan heeft getyft

6 likes

Waar vind ik dit filmpje? Wil m graag doorsturen haha