Zo benieuwd naar wat Trump de komende tijd gaat doen. Hij zal zich waarschijnlijk weer onsterfelijk belachelijk maken en zo herinnerd worden.
Als je deze man hoort praten kan ik gewoon nergens aan denken dan dat Amerika echt een derde wereld land is
Explained heeft hier een heel duidelijk kort seizoen over op Netflix! 3 afleveringen van ieder 25 min (uit mān hoofd gaat de derde aflevering specifiek over wat je nu noemt, maar de andere twee zijn ook heel interessant en leerzaam)
Misschien op de nos nieuwtjes voor kinderen of jeugdjournaal??
Klinkt heel dom maar kan me voorstellen dat het daar in duidelijkere taal wordt toegelicht hahah
De tranen lopen nu gewoon over mijn wangen. Ik woon niet eens in the USA, maar de opluchting dat die cheeto nu geen invloed meer zal hebben is groot!
wat een party pooper die man
Nosop3 is dat volgens mij
Joe Biden gaat om 2 uur vannacht spreken!
Ben echt beetje boos nu.
Nosstories is wel meer gericht op (middelbare) scholieren idd!
Ik heb alleen een audio fragment, mocht je volledige vinden kan ik die wel ff sturen?
Ik denk dat je nosstories bedoelt!
Hoi! Ik kijk al een paar maanden op dit forum, lees mee met een paar verschillende topics. Nooit eerder een account aangemaakt of gereageerd.
Ik was heel blij dat jullie ook zo veel CNN keken (al keek ik lang niet zo veel als veel van jullieā¦). En ik was echt super blij met de updates die jullie gaven! Soms zocht ik eerder het forum op dan NOS of CNN voor de laatste updates, haha
Ik heb het callen van CNN voor Biden live kunnen volgen omdat jullie zeiden dat er nieuwe cijfers waren, dus bedankt!
Ik zit aan mān derde biertje sinds de uitslag. Ik ben straks lam, sorry alvast.
Sooow hallo ik ben weer ingelogd hahaha!
ff pizzarette om t te vieren
Welkom!
Kan eindelijk drag race kijken en mensen beantwoorden op whatsapp, zat in mn CNN bubbel en had geen zin om op mensen te antwoorden
Dit filmpje
Ook opeens helemaal geen reclame meer hahhaa
nee jezus wat een verademing hahaaha
de kijkcijfers zullen wel omlaag gegaan zijn, zou me zo kunnen voorstellen dat hoe meer kijkers = hoe meer reclame, en tevens ook hoe minder te vertellen = hoe meer reclame