They did it!
Godver 2 uur, ik wilde slapen vannacht
Schoot echt vol toen ik dit net zag
Ik heb mān macdonalds cheers kamala en joe
Die golfbaan is ook een grap toch?
Haha nou zoals verwacht gaat oempa loempa cheeto head zich er niet bij neerleggen en gaat maandag juridische stappen ondernemen
Zo sterk dat cnn het statement niet ging voorlezen omdat het vol met valse beschuldigingen enzo staat
Hahah ja echt wtf!
Hahaha Jake blijft maar benadrukken dat trump aan het golfen is
Ik dacht dat dat golfen een grapje wasā¦
Maar nee, die totale psychopaat staat gewoon oprecht te golfen š¤·š¼
Echt, I canāt.
Hij is gewoon gestoord.
Ik heb het opgenomen want stond in AH en verstond t maar half. Anyway, an end of an era of meanness.
Ik houd ook een beetje van Jake (en Anderson en Chris en John en Phil en Abby en Van). Wil ze heel graag ook ff knuffelen en zeggen ānu komt het allemaal goed jongens, goed gedaanā
Sinds de bekendmaking dat Biden president wordt voel me ik me net een leeggelopen ballon. Had niet helemaal door dat ik al dagen zĆ³ on edge was, maar ben nu gewoon helemaal leeg. (En heel, heel blij, dat ook.)
Oh ik ben ook zo blij met Harris als VP; eerste vrouw ooit. En dan ook nog een gekleurde vrouw. Echt een overwinning
Oh ze halen nu ook de speech van McCain aan. En dat we zoiets waarschijnlijk niet gaan zien dit keer
Joe ik trek nog een laatste keer door tot halverwege de nacht denk ik. Wil de CNN-kijkcirkel nu ook rondmaken!
Ik vind het wel heel mooi dat alles gewoon doorgaat hoe hard Trump ook zān best doet het allemaal te ontkennen en te saboteren. Mensen vieren feest, Biden geeft vanavond zān overwinningsspeech. De aandacht ligt op de overwinning, en het podium is een keer niet voor Trump.
En dit is ook zoān top vrouw. Zij gaat Georgia gewoon toevoegen aan het lijstje van Biden. En daarna de Senaat voor hem winnenā¦
Georgia, thank you. Together, we have changed the course of our state for the better. But our work is not done.
ā Stacey Abrams (@staceyabrams) November 7, 2020
Join me in supporting @ReverendWarnock and @ossoff so we can keep up the fight and win the U.S. Senateā”ļøhttps://t.co/JTyH1UVEtd #LetsGetItDoneAgain #gapol pic.twitter.com/qH5ZfmsgI7
Ik doe met je mee!
CNN: āBut tonight he is a loser, by definition!ā
Ja dit is toch bizar! Beter gaat dr Phil even langs om een diagnose te doen.
Haha jake; his minions
its probably because his staff wants to facilitate him during some bad news. Dat zei Abby hahah
Dana is ook scherp: now he s a loser by definition