Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Wat bedoelt ie met die tweet?

Ik zat naar die filmpjes te kijken en dacht ook al: oh in Amerika is Corona al voorbij zie ik

6 likes

Stop counting!

1 like

Ja die coronapiek is wel zeker, ze hadden de afgelopen dagen al een gigantische stijging en ze verwachten dat het komende weken door het dak gaat schieten

Da’s wel een treurig side effect

3 likes

We kunnen nu trouwens ook weer terugkeren naar de topic waar we thuis horen. Ik zie jullie in het nieuw in de supermarkt en vegetarisch eten topics :wave:

19 likes

Sowieso heb ik ze in de reclames met maatregelen en hygiene voorschriften echt geen 1x iets horen zeggen over afstand houden! Was heel bijzonder.

1 like

Ja, omdat het forum overbelast is. En dat wordt het alleen maar meer door filmpjes te uploaden.

Daarom heb ik eerder gevraagd om niet alleen maar plaatjes te posten of te slowchatten.

Zou John :crown: lekker slapen?

3 likes

De inauguratie tzt wordt ook mooi :heart:

4 likes

Ik heb het gemist, maaaar; beter dit!

15 likes

Hahaha held! Je hebt wel al veel blauwe ballots bij elkaar verzameld, goede reflectie van de werkelijkheid!

6 likes

17 likes

hij was natuurlijk voor Bush maar is nu ook helemaal toepasbaar

7 likes

Blijkbaar zijn ze momenteel op Trump aan het inpraten. Toen hij Florida won dachten ze oprecht dat hij zou winnen. Ik ben zo blij. Ook eindelijk een vrouw als VP❤️

20 likes

Ik moet nu even eten en kan niet naar CNN kijken, mochten jullie weten hoe laat de speech komt hoor ik het graag!

Ergens vanavond pas, dus dat wordt voor ons midden in de nacht.

2 likes

Ik denk dat hij de komende dagen in coma ligt

2 likes

Ook echt niemand van CNN die effe zegt: joh miss niet met zn alle op een kluitje een feestje vieren.

Volgens mij is afstand daar echt geen ding.

1 like

Ze maken nu gelukkig een opmerking bij cnn over afstand houden

2 likes