Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Ik vond het ook een elke mooie verwijzing (onbewust) naar “I can’t breathe” hoop dat ze dit gaan gebruiken.

11 likes

Huh zou toch in Four Seasons zijn?

Hmm :thinking:

idioten

5 likes

En trump staat ws nu op de golfbaan :joy::joy:

Aldus nos nu op npo

image

1 like

Trump is gewoon bewust uit het Witte Huis gegaan hoor. Gewoon zogenaamd ontkennend gaan golfen hahaha

9 likes

Ja precies! Zo werd het ook op CNN gebracht inderdaad.

‘It’s fake news’

2 likes

ik moest hier ook om lachen, zo random ook als afsluiter haha

Geen idee, de verslaggever van nos staat bij de persco. Hij noemde de advocaat “een complotdenker, ooit een gerespecteerde burgemeester”

5 likes

Nodig even een feestelijker iemand uit dan die stomme rick, ANDREW YANG BIJVOORBEELD

8 likes

Gaat trump nu nog eigenlijk een speech houden of stilhouden?

2 likes

Kan iemand mij vertellen waarom wij moeten geloven dat het campagneteam van Joe Biden de macht heeft om observators van het campagneteam van DE ZITTENDE PRESIDENT de toegang te ontzeggen tot het stemmentelcentrum?

3 likes

:loudspeaker: PROJECTION ALERT :loudspeaker:
CNN projects Joe Biden as winner of the race

Maar dit kan niet anders dan door MASSIVE FRAUD komen dus maandag stuur ik mijn legal team eropaf

78 likes

Moeilijk om iets te uploaden schijnbaar

Wat 'n moment :heart:

10 likes

Ik maak me wel een beetje zorgen om de veiligheid daar nu. Zoveel mensen komen bij elkaar, veel emoties ,etc.

Oh, en dit veroorzaakt ook weer een nieuwe Corona piek vrees ik.

.
.
Maar ik ben geen Partypooper verder

24 likes

Heb net een selfie gemaakt met op de achtergrond de feestende mensen want dit is het dichtsbijzijnde van een sociaal evenement dit jaar

47 likes

Uhm beter vergeten al die feestende mensen niet dat Covid er is!

4 likes

echt jammer dat covid opeens retourneerd bij het feesten maar niet bij de eerdere rellen :joy:

5 likes