Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Ja… dat is wel echt spannend.

Ik moet zeggen dat ik door dit alles ook enorm afgeleid was van het COVID nieuws ( heerlijk, dat wel), maar kan mij echt voorstellen als je daar woont en je hoort dit, dat je in al je enthousiasme al die regeltjes even vergeet…

4 likes

@monkeyslut en @kali niet iedereen was blij met zijn emotionele reactie op Biden zijn win omdat hij in het verleden met trump heeft samengewerkt. En wat ik van Google begrijp heeft hij meerdere keren trump geprijsd heeft en uit Twitter reacties wisselvallig is.

3 likes

Jawel dat zeggen ze nu toch, dat mensen iig een mondkapje dragen maar ze ook wel afstand moeten houden

3 likes

Pfff zo opgelucht

1 like

Jake zegt het net

Ik wil de onzichtbare cape van Harry Potter en meekijken in de kamer waar Trump nu is!!!

16 likes

Dit gaat hopelijk ook zsm veranderen. Come on Joe

1 like

https://www.instagram.com/p/CHS-IXMjbjB/?igshid=183ohkwe44pyh

Kreeg gewoon tranen in mn ogen bij dit filmpje. Geweldig mooi om de vreugde te horen!

4 likes

Aaaaawh. Ik moet weer huilen.

2 likes

Ik loop blijkbaar 2 min achter hahahahaha

2 likes

Zal Trump nu bleek zien van schrik?

2 likes

Avengers Endgame maar dan anders

Kan iemand mij misschien vertellen hoe het met het senaat zit?

Ik heb CNN niet aangehad op het moment… Maar ik vraag mij af was John King er toen hij “gekozen” werd?

1 like

Hahah ik kan niet wachten. Wat een kleuter is het ook dat hij het daar door laat gaan haha.

Wel goede business voor het tuincentrum denk ik.

17 likes

En nummers blijven murmelen… :crazy_face:
Gun ze allemaal heel veel slaap!

Goed dat ze even covid aanhalen en dat iedereen wel maskers draagt maar dat er wel helaas geen afstand is.

1 like

Wolf heeft het aangekondigd. Ik weet eigenlijk niet waar King was

HAHAHAha gaat ie dit zo nog doen?

Four seasons het tuincentrum hahahahaha dat iemand dan denkt kut kut IS ER IETS ANDERS DAT FOUR SEASONS HEET

11 likes

Deze locatie is een grap toch

4 likes

Jongens oma is dronken. Was iets te enthousiast

16 likes