Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

omg jongens wat een opluchting :blue_heart:

2 likes

Ik vind de uitspraak dat ‘a large group of americans Will be able to breathe again’ echt heel mooi en beeldend.

37 likes

Dit moment doet me denken aan deze quote. Fucking fantastisch. Dit is een grote stap vooruit :slight_smile: Nu Nederland nog haha.

8 likes

dit zegt CNN

4 likes

Toch wel mooi om HET moment live te zien. Stond een sloppe joe te maken haha (echt waar!) Met CNN aan.

Joe heeft zn twitter bio ook geupdate hahaha

5 likes

Omg ik ben zo blij he.

1 like

@Zemraluani shit ik zoek jouw facts maar ik kan ze niet vinden, over hoe Biden Trump 2016 verslagen heeft, hoe slecht Trump het gedaan heeft enz.
Heb je een uniek zoekwoord voor me haha?

1 like

Zoooo eindelijk is het bekend. Blij met JB!

1 like

Ik weet niet waar ik ben mijn adrenaline heen moet haha ben zo super excited!!! Ik denk dat ik maar heel enthousiast mcdonalds ga bestellen

3 likes

Yes!! Ik ben zo blij, het waren echt rare dagen de afgelopen week. Er zijn nu constant toeterende auto’s en af en toe hoor je mensen juichen, zo leuk (ik woon in Amerika)

50 likes

“Trump is currently at his Virgina golf course” :joy:

9 likes

Die is al blij dat ze niet een nieuw kersthema hoeft te bedenken voor de White House.

4 likes

Mijn vriend kwam echt heel hard schreeuwend naar de badkamer gerend , hij vroeg mij de hele dag al waar alles lag etc. Mbt. Zn kleren en ALLES omdat nog bezig zijn met verhuizen. Maar hij schreeuwde dat Biden had gewonnen, toen hebben we samen in de keuken staan rondspringen en schreeuwen. Omg eindelijk die gek weg. Hopelijk.

11 likes

Ik wil een Andrew Yang livecam weet iemand waar ik die kan vinden

Edit: found it

https://www.instagram.com/p/CHS-8SfH7Y-/?igshid=is4pnfv76jg2

6 likes

Hoeveel golf cubs zal Trump nu aan het breken zijn? :smiley:

6 likes

The world to Trump:

A whole mood

2 likes

Zo fijn om dit met jullie mee te hebben mogen maken! Heerlijke bubbel is het! :blue_heart: Maar gewoon slapen zonder CNN op het nachtkastje is ook fijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Zullen we allemaal toeterend door Nederland rijden zo?

6 likes

Haha nos nu op tv. De persconferentie van de advocaat van trump is op t terrein van een hoveniersbedrijf?? :joy::joy:

8 likes

Hoe mooi trouwens dat het uiteindelijk de uitslag van Pennsylvania is geweest die de doorslag heeft gegeven, gezien Joe Biden uit Pennsylvania komt :blue_heart:

36 likes