https://twitter.com/business/status/1325118827210842112 wholesome <3
Bron is mij nog onduidelijk,heeft ie al direct een statement de deur uit gedaan? Haha ach ja. In de lijn der verwachting
Ik zit huilend op de bank lol
Tijd voor wijn
Er was eerder bij FOX een memo rondgegaan dat ze Biden geen āpresident electā mochten gaan noemen vanwege āde grootschalige fraudeā.
Iād like to thank my wife
and my six beautiful children at home
Hahahahh daar zou ik wel voor toeteren
Volgens mij voelt dit over een tijdje echt als een rare feverdream die we hebben beleefd deze week.
Kan er nog steeds met mn hoofd niet niet bij dat het zo close was.
Goed Trump gaat nu net zo lang rechtszaken houden totdat hij eruit gesleept wordt.
Nee champagne open gemaakt haha.
Also
Ik: wie is er president?
Mān dochtertje: ikke!
Ik: ja ook maar ook Joe Biden
Zij: ja ja ik ben Joe Biden
Thatās the spirit!!!
Nou Trump is het er uiteraard niet mee eens. Kleuter
Wow mensen wat een ontlading toch zeg! Ik ben er helemaal een beetje emotioneel van (al zal dat vast ook het slaapgebrek zijn haha). Ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat, naar Bidens overwinningsspeech, hoe sulky Trump zijn speech straks gaat zijnā¦ Denk dat we nog wel wat topics vol gaan maken voor de inauguratie in januari. En gelukkig maar, vond dit echt zoān fijne community om de verkiezingen mee te beleven samen met jullie (nu ik ook niet met vrienden irl kon kijken). Dankjulle
Jawel, ze noemen m al president elect? Is toch indirect de winnaar (op certificatie na als er geen fraude is) ?
Dit is ook hun headline
Hoe vet als het je werk is om dit mede te delen, wat gaaf zeg. Kippenvel
Ja zit flink wat forum lag tussen onze posts!
Oh wat een goed nieuws dit zeg. Toch een enorme opluchting. Ik vroeg me af waarom ik deze verkiezingen zo volg, maar het is toch omdat het heel ontmoedigend is om iemand op zoān enorm podium te zien die liegt, wetenschap ontkent, racistisch is, geen compassie heeft, vluchtelingengezinnen scheid en slecht is voor het klimaat. Godzijdank komt daar nu een einde aan.
āvanavondā met vuurwerk en een lichtshow blijkbaar, maar geen idee hoe laat helaas
Wat ontzettend fijn om te zien dat democratie gewonnen heeft.