Kijkt er iemand ook de WK shorttrack?
@punaise Ik kijk meer naar Strade Bianche, maar schakel af en toe wel over. Dus net 1500 gekeken en ga nu weer terug naar Sporza voor wielrennen haha.
Schulting heeft net mooie race gereden.
Dat eerbetoon aan Lara brok in de keel weer hier
oh die winst van Schulting
Strade Bianche vandaag
Wat een prachtig WK! (voor de vrouwen dan - vond de mannen een beetje tegenvallen)
Ja! Wat was schulting fenomenaal. En net de relay ook goed.
Zijn er mensen die de ronde van Vlaanderen kijken? Leuke editie weer
yesss! wel op de belg natuurlijk.
@kleinmaargroot ja ik ook! Ik kijk npo dus ik moet het doen met het droge gelul van Maarten Ducrot
Ik ben aan het worstelen of ik voor VDP ben (want chauvinistische Hollander) of voor van Aert.
Haha ja wij ook, lekker in Belgische sferen!
@Duchess Ik heb een zwak voor Van Aert, maar MVDP is echt sterk dus gun ik het zeker
Ja ik heb ook een zwak voor van Aert, maar jemig wat is die MvdP goed vraag me af en toe af of die jongen wel van deze planeet komt
Hahaha nou echt hè. Onmenselijk! Jammer dat hij toch net 2e is geworden, spannende ontknoping
Ja shitttt zo jammer!
Leuk!
Amstel gold race vandaag! Ik kijk via de nos app de livestream op tv.
Fijne beelden, zo leuk om daar te fietsen. Jammer dat ze deze editie alleen maar 12(?)x een bepaald rondje kunnen doen ipv een groot parcours.
Jaa had echt zin in deze dag!
Heb je de dames net ook gekeken? Leuke finale wel! Kneep m wel ff met die finish haha, maar heel tof dat Vos m gewonnen heeft!
Pfoe ja was spannend! Ik baalde eerst dat Vos/AvV/AvdB niet vooraan reden maar toen kwam een deel toch terug
Jaa fantastische finale haha!