Omg die sprint
Werd er echt zenuwachtig van
Ik geloof het nog niet hoor
Ja er is nog steeds een beetje twijfel zelfs volgens mij
Omg die officiele finishfoto die die man van de uci nu op mn telefoon laat zien, dat is echt een halve centimeter
Ik vind dit zoān lief filmpje over de winst van Taco van der Hoorn gister in de Giro
Allez Taco, allez allez!!
Ik vond het ook echt een magistrale finish, zoooo lief hoe hij omkijkt en dan zān hand voor zān mond slaat
Ik ben voor het eerst hockey aan het kijken op tv (want ek en de belgische hockeymannen ) en vind het cool dat na een goal er vuurwerk en rook afgaat achter de goal
ik kijk nu ook voor het eerst hockey, maar wat een onthand gedoe zeg dat lopen met die stok
Wat is hockey spannend. Laaste seconden zet Nederland het op 2 tegen 2. Nu shoot outs. Pfff
Edit. Mannen
Meer mensen die de Vuelta volgenā¦? Ik schrok me dood van Valverde! Scheelde weinig Maar goed, nu is hij alsnog gestopt.
Ik hoop dat Roglic ff zān rode trui verliest zodat hij kan bijkomen
Ik had me voorgenomen om het te volgen, maar het trekt me deze editie gewoon niet zo? Dus af en toe uit werk kijk ik het laatste stukje van de etappe, maar ik volg het niet met hetzelfde enthousiasme als normaal bij een grote ronde.
Volgende week start de Benelux tour in mijn woonplaats en ik wil zo graag gaan kijken, maar moet gewoon werken
Oh jammer zeg. Misschien kun je voorstellen om met collegaās te gaan kijken als uitje als het werk het toelaat Heb ook snel gekeken, helaas niet hier in de buurt
Ah dat is jammer! Een paar jaar geleden startte en finishte de Ster ZLM tour in mijn woonplaats. Die koers stelde niet per se heel veel voor, maar het was wel heel leuk om te zien!
@kleinmaargroot deze Vuelta ben ik vooral een weekendkijker, want doordeweeks heb ik nu 0 tijd om te kijken en lees ik 's avonds vooral via twitter bij wat er die dag gebeurd is. Zag ook dat filmpje van Valverde voorbij komen en schrok me rot. Gelukkig vallen de gevolgen mee maar wel heel sneu idd.
Naomi Visser wordt gewoon 5e tijdens de meerkamp op het WK turnen!
- Angelina Melnikova (RUS)
- Leanne Wong (USA)
- Kayla DiCello (USA)
Ik ben echt een beetje fan van Nils van der Poel. Sowieso fantastisch hoe hij rijdt, maar ik vind die bravoure (misschien zelfs een klein beetje arrogantie?) ook zo mooi. Ik mis bij de Nederlandse lange afstandsmannen toch een beetje sprankelende persoonlijkheden
Lekker shorttracken kijken op de zondag!
Kijkt er iemand nog meer Nederland - Noorwegen handbal? Vind het zo spannend! Alleen word ik wel helemaal gestoord van die trommels, komt denk ik omdat het in een zaal is waardoor alles versterkt wordt.
Ja, wij kijken ook!
In het najaar een wedstrijd bijgewoond, wat een HERRIE. Ligt niet alleen aan zoān zaal. Was na de wedstrijd helemaal gaar van het geluid.
Nederland was goed het eerste kwartier, nu is het spannend.