Zooo wat staat Chisnall goed te gooien zeg, van Gerwen maakt geen kans
Van Gerwen is ook wel slecht hoor
Net gooide ie minder dan 94 gemiddeld. Inmiddels is t iets hoger, maar nog steeds laag.
Oh nee hij komt er echt niet aan te pas
Klopt, hij ging er kansloos uit
Maar die tegenstander gooide ook wel echt goed. Nu zijn alle Nederlanders eruit toch?
Ja volgens mij wel!
Morgen
Anderson - Chisnall
Bunting-Price
Wel jammer want had Anderson - Chisnall graag als finale gezien (als beide mannen zo gooien als ze vandaag deden)
ohhh no wat sneu voor Roest!
Ja wat een deceptie. Maar kijk wel uit naar de komende jaren, vind het wel mooi dat er concurrentie is namelijk.
En ben benieuwd wat er met Kramer aan de hand is.
Schijnbaar was het net voor de start in zān rug geschoten. Hij rijdt morgen ook niet mee met de ploegenachtervolging
Schouten die de massa start niet wint. Wat appart!
Wel andere Nederlanders en schouten 3e.
Vooral leuk voor Groenewoud toch, vind het juist wel mooi. Zeker na die opmerkingen dat Schouten het wel gewoon gaat doen. Je weet nooit hoe het loopt.
Klopt. Zeker heel goed van Groenewoud. Maar ik vind Schouten zo leuk.
Net zoals bij Kok gisteren. Wel de wereldbeker winnen maar helaas het wk niet. Dat vind ik jammer voor ze.
Ja ik ook! Maar het is wel een beetje het verhaal van dit WK, de gedoodverfde favorieten winnen tot nu toe lang niet allemaal. Lastig ook om met die druk om te gaan denk ik.
Ja echt bijna wonderbaarlijk, Roest, Kok en Schouten geen goud. Ben benieuwd of er vandaag wel goude medailles inzitten!
Edit: weer een verrassend podium joh!
Ja nu ook weer nietā¦ al had ik hier Bowe verwacht en geen Nederlandse.
Zie natuurlijk liever Nederlanders winnen, maar aan de andere kant ook wel mooi/leuk dat er op veel afstanden nieuwe mensen opstaan, en de Aziatische schaatsers ook niet vergeten natuurlijk. Wordt spannend op de Olympische Spelen volgend jaar.
Ja dat geeft natuurlijk wel een beetje een vertekend beeld als een deel van de topatleten niet deelneemt aan de wedstrijden. Maar dat belooft veel voor de Spelen!
Wat een snelle eerste race van Schouten op de 5km! Spannend zo wel om als eerste race te rijden, dan is de rest nog spannender haha
Dat wereldrecord
Ik zoek naar een manier om NCAA turnen online te kijken (vooral UCLA). Ik had altijd een manier die ik via iemand van hier gekregen had maar dat was op mān oude account Weet iemand hoe dit kan in NL?
oh shit jammer dat ik dit nu pas lees maar UCLA kun je hier kijken
Je kunt nog terugscrollen (ongeveer 20 minuten) en dan begint de wedstrijd!
Ah super bedankt!!!