Meer mensen die het EK handbal gaan volgen?
Ik ben nu de wedstrijd van gisteren aan het terugkijken, vanavond kan ik wel live kijken. Weet jij of we de wedstrijden waar Nederland niet speelt ook ergens kunnen zien?
Ik denk nergens… Misschien dat ze het ook bij ziggo uitzenden? Ik las ergens dat je bij kon ook iets kon kopen maar denk dat dat ook alleen voor de Nederlandse wedstrijden is.
Ik vraag me alleen wel af straks met F1 want dan begint ook om 6 uur op Ziggo?
Wow ja, dat had ik nog niet gezien. Ik dacht dat ze alle wedstrijden van Nederland live zouden uitzenden?
Edit: ik zie dat het op ziggo sport extra komt, maar ik neem aan dat dat een betaalde zender is?
Ja dat staat ook bij de insta pagina van teamNL / het handbal dus of het is een schakelprogramma. Of zijn er meerdere ziggo kanalen, ik kijk altijd alleen maar naar 14 haha
Edit: oh ik zie dat op 13 ook een ziggo kanaal is. Misschien dat het daar dan op komt?
Ik probeer ook echt formule 1 en handbal tegelijkertijd te kijken. Handbal in het ene oor en f1 via het andere :")
Pff, ik vind het maar spannend hoor! Het gaat niet echt geweldig, vind ook dat Abbingh helemaal niet in de wedstrijd zit, zonde! Hopelijk dat het in de tweede helft nog wat beter gaat want anders is het toernooi snel afgelopen
Ahh yes toch nog!
Dat was zonde inderdaad, maar hopelijk herpakt ze zich voor volgende wedstrijd. En ze maakte toch nog een goal op een belangrijk moment, hopelijk helpt dat.
Ik was in de trein aan het kijken en heb het laatste stukje nog maar op het station afgekeken, want ik durfde niet te gaan fietsen zonder zeker te zijn van de uitslag ik vond dat de commentator vrij snel al positief was terwijl ik heel lang dacht ‘alles kan gebeuren’. Ik vond het wel heel mooi om te zien hoe strak ze aan het eind verdedigden, zonder echt overtredingen te maken, hopelijk blijven ze dat doen!
Oh tering wat is spannend weer!
Jammer dat het niet genoeg was
Waarschijnlijk ben ik de enige die kijkt. Maar yasss Doumbé. Straks Badr
Oh nee
Schaatser gaan hard.
Wat een spannende wedstrijd darts! Zo MvG nog!
Zo, dit is inderdaad een behoorlijke sensatie! Wel jammer dat we niet meer outfits van wright gaan zien, haha. Het sieraad van de sport
Ja doei Wright wel jammer dat we zijn looks moeten missen idd.
Die Evans gooit snel zeg
Zo lekker snel potje van van Gerwen! Vond Evans ook goed gooien wel hoor maar hier was gewoon niet tegenin te spelen
Wat een compleet gestoorde avond!