Niet heel gek denk ik als je ziet hoeveel mensen er al wel niet zijn uitgegleden in die bochten.
Wel netjes van Nederland, 2&3. Want plek 1 was echt onbereikbaar haha
Niet heel gek denk ik als je ziet hoeveel mensen er al wel niet zijn uitgegleden in die bochten.
Wel netjes van Nederland, 2&3. Want plek 1 was echt onbereikbaar haha
Zo jammer dat ik dit weekend geen tijd had om naar Dordrecht, had er graag bij willen zijn. Nederland heeft echt geweldig goed geschaatst tot nu toe
Yes goud voor Wüst!
Ben benieuwd wat de mannen zo gaan doen!
Ah nee, wat rot voor Roest. Had een prima race kunnen zijn zo!
Hij heeft echt pech gewoon dit weekend!
Is het zo dat als hij gestopt was, hij hem over had mogen rijden ivm hinder? Ik kijk zonder geluid dus misschien is het wel benoemd door de commentatoren
Ja dat zeiden ze wel inderdaad maar dat moest dan in een splitsecond besloten worden en dan was hij die energie al kwijt voor een tweede poging
0,07 super klein verschil. Nederland mooi weer 1&2
Ja dat is natuurlijk wel zo, thanks!
begrijpelijk wel maar wel echt jammer
Jammer, maar wel logisch. Ik heb wel zin in dit weekend hoor!
Vond dit ook wel heftig:
Ahh ik ga Bokko echt missen! Jarenlang een van mijn favorieten geweest en zo’n sympathieke gast.
Ja hallo neem vooral even een emotionele Bokko lang in beeld, dat trek ik toch niet, lekker mee janken #thankshormonen
Nou zeg, heeft iemand die valpartij gezien in de Ronde van Polen? Met Groenewegen en Jakobsen? (https://sporza.be/nl/matches/wielrennen/ronde-van-polen/2020/rit-1-loodzware-smak-van-jakobsen-na-duel-met-groenewegen-in-poolse-sprint~1572349800881/)
Dat is toch niet normaal wat Groenewegen doet? Levenslange schorsing als je het mij vraagt… Het is niet de eerste keer dat Groenewegen zoiets doet. Hopelijk gaat Jakobsen het redden, het zag er niet goed uit
Ach kom op, dit soort dingen zijn al zoooo vaak gebeurd. Het gros van de sprinters heeft zoiets op z’n geweten maar het is nooit zo erg afgelopen omdat er nog nooit zo’n gevaarlijke finish is geweest.
Ik vind Groenewegen echt geen leuke renner en hij zat absoluut fout hier maar een levenslange schorsing?!
Het is echt de schuld van de tourorganisatie, dit had gewoon nooit gemogen zo’n finish. Echt zo zo zo erg voor iedereen dit.
Nouja, dat is misschien wat overdreven wat ik zei inderdaad. Maar Groenewegen had heel de weg vrij voor een eerlijke spurt…Hij werd niet gehinderd door Fabio. In sommige andere sprints gebeurd het ook, maar dan komen ze er met een schrammetje vanaf. Nu is het veel erger en het was echt doelbewust
“De weg blokkeren” hoort, terecht of onterecht, toch ook bij het sprintspel. Vergis je niet in hoe snel een inschattingsfout gemaakt is als je gewend bent om te finishen op een vlakke weg en nu opeens veel sneller bergaf.
Hij heeft echt niet doelbewust z’n ploegmaats(!) de hekken in gereden. Hij heeft doelbewust geprobeerd te winnen en is daar wel echt te fanatiek in geweest.
(Het was overigens ook niet de beste plek voor Jakobsen om te gaan zitten. Zo’n gaatje pakken met 80km per uur.)
Dat het in andere sprints ook gebeurd en goed gaat is omdat het daar dus minder hard gaat. Zo’n massasprint bergafwaarts is gewoon fucking dom en hadden ze nooit moeten doen.
Nogmaals ik ben echt geen fan van Groenewegen, juist omdat ik hem vaak roekeloos en vind. Wat hij hier ook weer was, maar jezus wat krijgt die jongen een bak ellende over zich heen.
Ben wel echt fan van Fabio en ben al de hele nacht van slag door zijn crash maar vind het echt belangrijk dat de verantwoordelijkheid niet alleen bij Groenewegen wordt gelegd.
jeej weer schaatsen op tv
ik mag die jorrit bergsma echt niet, weet niet zo goed waarom haha
Ik heb dit ook een beetje, maar ik denk dat het bij mij komt omdat hij al zo lang het paradepaardje van Anema is en ik die man echt niet uit kan staan.