Kunnen we niet in een groepje met pb-berichten samenwerken? Ik denk dat ik 1a (van de volwassenen) nu heb, maar twijfel alleen of er nog woorden bij moeten.
Ik wil best samenwerken ja! Tot nu toe heb ik de puzzel altijd in m’n eentje gemaakt, maar altijd weinig opgelost (vorig jaar ging op zich wel goed).
Bij 1a twijfelde ik ook of er meer bij moest, inmiddels heb ik meer gevonden maar ik ben nog niet overtuigd
Ik denk dat je de Q over hebt, aangezien de N inmiddels bij mij ook weggevallen is… Er zijn 3 B’s en 3 Q’s, dus dan missen we nog 1 letter
Ik wil ook wel samenwerken! Pb’en over vraag 13 mag. De rest heb ik nog niet naar gekeken.
Klopt, maar ik zie wel maar 2 Q’s? Ik wil je ook wel iets meer info geven over wat ik heb, maar ik weet niet of je dat direct wil. Ik heb ‘m overigens nog niet opgelost, maar dat komt ook omdat ik tegelijkertijd kersteten aan het maken ben
Ik heb 1a denk ik ook
ik heb een zinnetje van 4 woorden
Sorry, er zijn inderdaad maar 2 Q’s. Ik wil 'm zelf oplossen inderdaad, dus liever een hint dan een (gedeeltelijk) antwoord
Ik heb 1a, 1b en 2 helemaal. Maar daar houdt het ook zo’n beetje op.
ik vind hem echt moeilijk dit jaar!
Ik probeer de juniorversie en zelfs daar voel ik me soms te dom voor. Kom ik aan met mijn master diploma, kan ik niet eens de puzzel voor kinderen oplossen. Heb gelukkig wel 1, 5, 6, 7, 9(op 1 na), 10a, 11a, 12a en 13 (voor de helft).
Dus echt respect voor jullie met de echte versie, komen jullie daar wel een beetje uit?
De P is de enige die ik nog zoek Voor de R, geen lastige vormen proberen te zoeken.
Voor P moet je kijken naar de afbeelding om de letters heen! P is de moeilijkste vond ik.
De R is echt mega makkelijk haha, niet te moeilijk denken bij die
De eerste teaser is alweer geplaatst: https://twitter.com/AIVD/status/1334090111869472777
Wie is er nog meer van plan dit jaar weer naar de puzzel te gaan kijken? Kijken doe ik sowieso, oplossen vast maar een heel klein deel (als er al iets lukt)
Oh ik zal er ff 2020 van maken.
Oh leuk! Al heb ik er vorige keer maar 1 opgelost geloof ik, vind wel leuk om te doen
Ik zag de teaser al voorbij komen op Instagram! Vorig jaar had ik geen tijd om me er mee bezig te houden, maar dit jaar ben ik weer van de partij
Hopelijk komt er weer een kinder variant, dan kan ik me met mijn 2 masters dom voelen als ik slechts 3 puzzels weet op te lossen (van de kinderversie ja).
Ik vond die van vorig jaar ook echt wel lastig, maar ik ben al blij met elke opgeloste puzzel, hoe weinig het er ook zijn
@Fitgurl De juniorversie komt dit jaar ook weer
Ja ik ook! Al kende ik de juniorversie nog niet, misschien die eens proberen
Is iemand al verder met vraag 11? 11d???