Nog niet, maar misschien heb je hier wat aan?
Ik ben begonnen met de jeugdversie en die valt mij nog niet tegen, als ik hem af heb wil ik de normale ook gaan doen
mag ik ook specifieke vragen bespreken? (in een spoiler natuurlijk!) dus
vraag 14 jeugdversie
en dan wat ik wil bespreken in de spoiler?
of is dat tegen de regels?
11dā
.
Dus 2 punten heb ik al binnen dit jaar .
En naar de junior puzzel zit ik ook te kijken.
Hoe blur je een spoiler?
test
Gevonden
Zit al dagen met 11d in mijn maagā¦ kom er maar niet op!
Ja mag volgens mij wel! Wel beter om niet het antwoord meteen te zeggen maar om met tips en hints te werken!
Pff zelfs bij de juniorpuzzel lukt het me niet š„²
Ik heb een vraag over 1b van de junior dus
kan het kloppen dat het een woord zonder de letter g is? Anders moet ik nog verder zoeken
kun je je aanpak toelichten? dan kan ik meedenkenā¦ Met dit soort puzzels heb ik geen flauw benul van waar ik moet beginnen en hoe ik een verband moet ontdekken. ik zit zelf bij opdracht 6, maar ik heb een fout.
edit: Opdracht 6 JAIVD opgelost. heb hier absoluut te veel tijd aan besteed haha.
wat betreft opdracht 7 van de jongeren AIVD puzzel
zit ik goed als ik denk aan de trojaanse oorlog? het is mijn eerste ingeving atm.
Lees dat sommigen opgave 12 erg snel hebben opgelost. Denk ik te moeilijk??
Uhmm haha ik vind het lastig om een tip te geven zonder teveel weg te geven, dus hopelijk blijft er nog wat te puzzelen voor je over na deze hint:
ik heb niet gekeken naar de letters, maar naar de cijfers
weet iemand bij opdracht 9 van de gewone versie of de kleuren van de tetris blokken nog uitmaken?
Het lijkt mij niet. Maar ik heb 'm nog niet.opgelost. Denk je dat het tetrisveld 10 breed is en 20 hoog? Of andersom?
Ja daar ben ik ook nog niet uit Haha, ik ben sowieso heel slecht in puzzels dus ik weet niet waarom ik het probeer.
Ben na 2 uur nog precies niks verder.
Ik verwacht dat de kleuren wel belangrijk zijn , alles heeft een reden bij de aivd.
Daar heb je gelijk in. Maar bij tetris hebben de verschillende blokjesvormen ook allerlei willekeurige kleurtjes. Ik ga eens de spelregels lezen.
En kun je ze roteren. Misschien elke kleur dezelfde rotatie?
Roteren hoort bij tetris. Ja ze kunnen roteren. Denk ik , ik be nog niets verder.
Is er nog iemand aan het puzzelen hier? Toevallig bezig met vraag 8? Of 7?
Ik mag maar drie berichten posten. In de junior heb ik alleen 1, 2, 5, 11.
Ben wel aan het puzzelen, maar ik kom al niet eens verder bij de kinderversieš
Als iemand tips heeft voor vraag 4, 7 of 8 van de junior, graag