Afscheidsmusical basisschool

http://www.upcoming.nl/m/desi/26235/10-historische-eindmusicals-waarin-jij-wellicht-een-rol-speelde
Lezen ze hier mee!!!

Ik kom net mijn musicalscript tegen op zolder :joy:

7 likes

Piiiiiiizzaaaaa MARIO SPECIALE
SPECIALE
SPECIALE
SPECIALE
piiiiizzaaaaa groot en pizza klein
PIZZA KLEIN
PIZZA KLEIN
PIZZA KLEIN
eeeeeerst beeeeestellen dan betalen
BETALEN
BETALEN
BETALEN
Piiiiiiiizzaaaaaaaa OOOOONLIIIIINE

4 likes

Die had mijn zusje volgens mij! Ik heb hem niet gezien, want alleen ouders mochten komen :frowning:

Haha ja zeker inclusief rode pet met blonde krullen :joy:
Hij had toch ook een T-shirt op een gegeven moment?

Whahah Ja klopt! Mede-omašŸ˜‚

Bedankt voor je titel!

Want het wordt SPOOKIE, het komende uur! Haha, ik had deze ook.

2 likes

Ik ben nu ingehuurd om zangles te geven voor een groep 8 musical bij me in de buurt, en HET IS ZO LEUK! Ze spelen ā€˜De beer is losā€™, ik had er nog nooit van gehoord maar het zit superleuk in elkaar.

5 likes

Die is nieuw dit jaar! Als 'ie zo leuk in elkaar zit, onthoud ik 'm vast voor volgend jaar.

Ik doe nu Bende op de camping met mā€™n klas.

Ja moet je doen, het materiaal ziet er ook echt goed uit. Duidelijke bladmuziek met akkoorden (mocht je daar wat aan hebben), meezingversies en goede karaokebanden. Echt top!

Ik zie deze post nu pas omdat dit topic weer omhoog kwam, en ik wil even zeggen dat jij mijn droombaan hebt.

Haha grappig, want ik heb afgelopen maanden meerdere keren overwogen om te stoppen. Inhoudelijk is het vaak heel erg leuk, maar al het gedoe eromheen, het ondernemer zijn en zorgen dat je voldoende werk hebtā€¦ Poeh.

Ah dat klinkt heel zeikerig. Ik ben wel echt dankbaar voor mā€™n werk hoor.

Iedereen is welkom, iedereen mag binnen komen, plek zat!

Dit was ook mijn eindmusical haha :joy:

1 like

Ik herinner me het echt niet meer :thinking: Ik denk een oma ofzo. En jij?

1 like

Wij hadden de bom tikt: Op een camping in Frankrijk gebeuren verrassende zaken. Wie heeft de diefstal gepleegd en waarom begint er opeens een bom te tikkenā€¦? Als er dan ook nog goudstaven gevonden worden is de spanning compleet.

1 like

Wij schreven onze eigen musical. Ik weet er het fijne niet meer van, maar herinner me wel iets met twee Italianen en een kwaadaardige dokter Bergstein die met zijn pratende vogels op een eiland woonde. Oh en iets met een pizzabezorger die de hele musical de twee Italianen op een fiets achterna reed omdat hij hun pizza nog had (?). Ik speelde de zeegeest die in de zee bij het eiland woonde, en mocht een heel lied solo zingen :cool: De plotlijnen waren vast echt een genot voor alle ouders die kwamen kijken.

Toen ik na de zomervakantie naar de middelbare school ging bleek mijn wiskunde docent meneer Bergstein te heten.

Ik ging dit topic lezen en zocht toen naar Geldkoorts. Deze musical had ik ook. Ik speelde Kirby en ik moest geloof ik een tuin bezemen of zo. Niets bijzonders haha

Ik had De trein. Uit 2010ā€¦ Vergeleken met jullie ben ik echt nog een baby haha

2 likes