Action toppers

ik wil ze nu ook… helemaal zin in om ze te kopen terwijl ik 1) schoonmaken haat en 2) zoveel hamster dat ik nog van alles wel 2 flessen op voorraad heb. maar ben zo beïnvloedbaar dat ik van de week ff langs de action fiets

wil dan ook deze proberen

en die andere soort rijstcrisps/rijstwafel(?) reepjes met chocola en sinaasappelsmaak

2 likes

Ohja! Ik koop bij de Action ook altijd de Ambi Pur 3volution geur dingen die je in de stopcontact steekt. M’n slaapkamer ruikt altijd echt fantastisch! Ik krijg regelmatig complimenten ghehe winkwink

8 likes

Ik citeer mezelf maar even. Heb dit ding gekocht en echt wat een fantastische aankoop. Hij is iets anders dan op het plaatje, ik heb een rode en noem hem liefkozend ‘de rookworst’ omdat 'ie daarop lijkt. Zit echt super chill.

21 likes

Krijg je hier geen vlekken van op je muur?

En krijg je daar geen hoofdpijn van?

Hoelang gaat zo’n vulling mee denk je? En hoe groot is jouw kamer?

Heb je die vandaag gehaald? Mij lijken ze ook zo chill voor op festivals etc.

Heb 'm vorige week gekocht. Toen hadden ze er bij mijn action niet heel veel meer, maar toen kwam ik in de aldi en daar lag een heel schap vol van bijna dezelfde nog ietsjes goedkoper!

Mmm ja bij de Aldi waren ze inderdaad vanaf vorige week donderdag. Maar toen ik daar donderdag kwam waren ze al op haha :sweat_smile:

Schijt… Misschien heb je nog geluk bij een action!

ROT OP MET JE AIR LOUNGER LUDO.

Ik wil m ook :sob:

2 likes

Sorry meid. Ik moet moreg in de action zijn dus als ik er een zie koop ik m voor je

2 likes

Oké sorry luv you. Dan houdt mijn vent misschien op met klagen.

@Ludo omdat jij zei dat ze bij de action te koop waren heb ik vorige week gelukkig de voorlaatste weg kunnen kapen mwuaha thanks voor de tip

1 like

Deze heb ik ook altijd. Alleen in de winter gaan ze uit het assortiment dus vlak van te voren haal ik dan nog twee potten.

@Ludo @Gradje @Virago

Geen vlekken op m’n witte muur - geen hoofdpijn (ik kan zelf bijv niet tegen die waxmelts/goedkope geurstokjes) - m’n slaapkamer is ongeveer 10m2 en doe een maand met 1 verpakking maar dan heb ik t op de hoogste stand staan.

Dit was m’n spreekbeurt!

8 likes

Ik gebruik ze ook zeer regelmatig en ook geen vlekken op witte muur en geurkaars gevoelige moeder krijgt er geen hoofdpijn van, zelf sowieso niet!

1 like

Ik heb deze via Ali besteld voor 8 euro.
Super chill ding voor op het strand enzo, dus als je hem nog via Action kan krijgen: aanrader :+1:t3:

Edit: oh je hebt hem inmiddels al zie ik :blush:

Die rocky rijstcrips wafels zijn lekker! Ik vond deze rawbars wel heel erg mini.

Dankjewel! Mijn woonkamer is 30m2 dus dan zal ik er niet veel van ruiken (en kort) ben ik bang…