Een ritje action en jullie berichten hebben mij ook de schoonmaak spray laten kopen.
Het ruikt heerlijk! Bedankt
Een ritje action en jullie berichten hebben mij ook de schoonmaak spray laten kopen.
Het ruikt heerlijk! Bedankt
Je hebt me geinfluenced. Ik heb wel een nep navulverpakking extra erbij gedaan van 87 cent.
Ik ook, laat je weten hoe ze zijn?
Of course, alleen weet ik nog niet wanneer ik me er toe kan zetten
Als het weer wat koeler is. Komende winter ofzo.
Ja, dan is het ongeveer een jaar geleden dus dan loop ik wel op schema.
Het afwasmiddel en de allesreiniger zijn goedgekeurd!
Ik ben ook gezwicht! Net even van alle flessen 2 stuks ingeslagen.
Precies, eens per jaar is prima. Zulke dingen moet je niet overdrijven.
Nu het in een ander topic over brillen ging, wil ik jullie deze tip niet onthouden:
In de Action heb je tegenwoordig brillen met minsterkte. Die vind je eigenlijk nooit ergens (ik tenminste niet). Wel van die hippe leesbrillen met plusgedeelte, maar de leeftijd daarvoor heb ik nog niet bereikt.
Ik heb zelf -2 en altijd mijn lenzen in, maar een enkele keer heb ik ze 's avonds al uit als ik nog tv wil kijken. Dan zie ik niks zonder, en dan is die bril van de Action een uitkomst. Ik zou hem niet snel buiten dragen omdat hij de wereld een beetje vervormd als je beweegt, maar als je gewoon op de bank zit merk je daar niets van.
Mooiste van alles: de prijs. Er zit uiteraard geen cilinder in etc. maar voor eens per maand een keer tv kijken hoeft dat van mij ook niet.
Deze is het:
Ook in de sterkte van -1 tot -2. En in verschillende kleuren.
Bedankt voor het lezen.
Oh handig! Ga ik halen.
Ik heb trouwens van die footies met siliconen dingetje op de hiel gehaald en ze zijn echt top! Ik heb kleine voeten (maat 36) maar de 39-42 passen perfect.
Vandaag moet ik nr de action, ga dan ook maar eens even ruiken aan deze schoonmaak toppers, ben benieuwd!
Ik moet wel zeggen dat ik de flessen schoonmaakmiddel erg vind lekken. Hebben jullie dat ook?
Ik wil nu eigenlijk in een Action winkel werken en zien wie er allemaal de combinatie schoonmaakmiddelen en die schuursponsjes koopt. Soort van FF (ik typte EGF ) secret bond hahaha
Jazeker, bij mij was de helft er al uit gelekt in de auto (lagen los op de achterbank)
Sidenote: mijn auto ruikt wel lekker nu
Ik heb die groene keukenreiniger al heel lang en die raakt maar niet op. Dat komt omdat de geur me zo aan citrosan doet denken en dat moest ik vroeger altijd drinken als ik ziek was. Heb nu de roze reiniger ook gekocht en dat is echt stukken beter.
Die groene keukenreiniger ruikt zo lekker he. Ik maak nu bijna graag mijn keuken schoon