Action toppers

Zo eens naar de action fietsen en die sponsjes halen. Eens kijken of het werkt op vlekken in mijn laminaat. Zo niet, was het niet erg duur :slight_smile:

1 like

Ik ga ook even die allesreiniger halen! hoop dat ze ‘m nog hebben

De sponsjes waren op bij ons :(. Wel de allesreiniger en een andere gekocht.

Oh en een maxi jurk met split aan de zijkant! Ik heb weinig jurkjes die ik aan kan met mijn dikke buik maar voor een paar euro is dit prima!

1 like

Bij ons ook geen sponsjes meer. Wie leest hier allemaal mee :cautious:

3 likes

Hier zat het schap nog helemaal vol. Geen meelezers/forummers hier in de buurt.

2 likes

Die sponsjes zijn echt top, kende ze al inderdaad. Let wel op, het schuurt een stukje weg als het ware dus ik zou ze niet elke week gebruiken op je fornuis en oven. Schijnt heel slecht te zijn en krijg je dus uiteindelijk juist oneffenheden mee.

1 like

Haha geweldig ik ben hier zo gevoelig voor. Nu al zin om naar de action te gaan. Terwijl ik schoonmaken echt ellendig vind.

4 likes

Influenced en net die groene, roze en blauwe spuitbus meegenomen :biggrin:
En ook nog een neppe VIPoo of hoe heet dat spul wat je in de wc moeten spuiten. Voor maar een euro wil ik het wel uitproberen!

Ìk ben ook geinfluenced hoor, heb net de blauwe spuitbus en de sponsjes gekocht. Ze werken wel goed, net even een stukje van het fornuis gedaan om uit te proberen.

1 like

Heh, ja, dan snap ik dat het wel “schoon” wordt ja.

Ik vind de 4x2 kinder bueno voor €1,99 ook wel een Action topper. Die schoonmaaklijn gebruik ik ook al een tijd. En ze hebben er ook Maybelline babylips voor €1,39. Nu eentje gekocht met spf 20 voor de zomer (en nu natuurlijk).

1 like

De grote potten lichaamsscrub zijn ook fijn voor de prijs.

5 likes

Review!

Oke, de sponsjes werken op laminaat.
Moet wel echt scrobben ivm de vlekken maaaaar ik zie tot nu toe geen beschadigingen in mijn vloer

1 like

Maar lavendel! Dat zou verboden moeten worden in een verzorgingsproducten, vind dat zo vies. Hebben ze er ook andere geurtjes van?

11 likes

Ik ben haar niet haha maar zag vandaag ook een kersen variant!

1 like

Ja, ik heb ook nog een roze thuis staan, die is mierzoet. Het label is er alleen af dus weet niet wat de geur is.

Edit: kersen dan denk ik :joy:

1 like

Oké dit werkt! Je ruikt nog wel iets maar ik hoefde iig niet te sprayen met luchtverfrisser :redface:

Zeker geen 10 euro waard voor de echte maar deze is wel aan te raden! Je hebt ze in 3 geuren, lavendel, roos en citroen dacht ik. Ik heb citroen.

Stelletje influencers :smirk:

17 likes

Ik heb ze ook, en nadat ze op waren gevuld met 1 dopje lekkere alles reiniger en de rest water #budgettipforlife

2 likes