Action toppers

Goeie tip!

Dit heeft niks met de action te maken, maar als je hier nog eens last van hebt en de sponsjes zijn toevallig niet in de buurt: laagje citroensap (0.5-1 cm ong) in je mok doen, aanvullen met water en even een paar uurtjes laten staan. Dan is je aanslag ook verdwenen.

3 likes

Of wegpoetsen met een beetje zout erop gestrooid. Werkt direct. Alleen vond ik dat teveel moeite dus die sponsjes zijn nu een uitkomst voor mij :muscle:

3 likes

Oooo super! Dankjewel!

1 like

Yesss, love de wondersponsjes van de action!

Verder haal ik ook altijd deodorant van rexona en tampons bij de action. Mega goedkoop :grin:

1 like

Eindelijk m’n huusvrouwenmomentje. Hier zat ik de halve week op te wachten. Yaaass

10 likes

Zo met die knipoog klinkt dat best wel seksueel :wink:

4 likes

Nee met ‘plekjes’ is er geen redden meer aan :smirk:

6 likes

:wink: :wink:

1 like

Mijn vriend ging Het Sponsje gebruiken en die brak hem in stukken?! Maak hem eerst ff nat gozer :rage:

8 likes

Ik moest gisteren naar de dierenwinkel en dat vond ik een goed excuus om om te lopen zodat ik langs de action kon voor de sponsjes en badkamerspray…

3 likes

Ben echt blij dat op dit forum ook weer ‘forumtrends’ ontstaan :grin:
Ik heb ook allesreiniger en wondersponsjes gekocht en toen mn huisgenoot even later de keuken binnenkwam zei ze meteen ‘wat ruikt het hier lekker’ haha

7 likes

Ik ben ook altijd een sucker voor forum trends! Vond van de week mijn oude tube van de kruidvat tanning lotion dus mag je raden wie er nu weer mooi egaal getint is :smiley:

Ben groot fan van de geur van die allesreiniger btw!

3 likes

Ik stuur m’n vriend ff langs de action. Orderssss

37 likes

Ik hebde foto’s ook opgeslagen en ga ook naar de action straks :smiley:

1 like

Hahaha die heb ik gisteravond ook opgesmeerd! :joy:

2 likes

Wij gaan ze nu ook halen haha. Mooi om te zien.

1 like

Op laten drogen en bewaren!

1 like

Alles is weer schoon!

3 likes

Oeh en die sponsjes werken goed op het fornuis!