Goeie tip!
Dit heeft niks met de action te maken, maar als je hier nog eens last van hebt en de sponsjes zijn toevallig niet in de buurt: laagje citroensap (0.5-1 cm ong) in je mok doen, aanvullen met water en even een paar uurtjes laten staan. Dan is je aanslag ook verdwenen.
Of wegpoetsen met een beetje zout erop gestrooid. Werkt direct. Alleen vond ik dat teveel moeite dus die sponsjes zijn nu een uitkomst voor mij
Oooo super! Dankjewel!
Yesss, love de wondersponsjes van de action!
Verder haal ik ook altijd deodorant van rexona en tampons bij de action. Mega goedkoop
Zo met die knipoog klinkt dat best wel seksueel
Nee met ‘plekjes’ is er geen redden meer aan
Mijn vriend ging Het Sponsje gebruiken en die brak hem in stukken?! Maak hem eerst ff nat gozer
Ik moest gisteren naar de dierenwinkel en dat vond ik een goed excuus om om te lopen zodat ik langs de action kon voor de sponsjes en badkamerspray…
Ben echt blij dat op dit forum ook weer ‘forumtrends’ ontstaan
Ik heb ook allesreiniger en wondersponsjes gekocht en toen mn huisgenoot even later de keuken binnenkwam zei ze meteen ‘wat ruikt het hier lekker’ haha
Ik ben ook altijd een sucker voor forum trends! Vond van de week mijn oude tube van de kruidvat tanning lotion dus mag je raden wie er nu weer mooi egaal getint is
Ben groot fan van de geur van die allesreiniger btw!
Ik hebde foto’s ook opgeslagen en ga ook naar de action straks
Hahaha die heb ik gisteravond ook opgesmeerd!
Wij gaan ze nu ook halen haha. Mooi om te zien.
Op laten drogen en bewaren!
Oeh en die sponsjes werken goed op het fornuis!