Hoe maak jij voegen weer wit? In mijn vorige huis deed ik het met chloor maar de voegen van mijn huidige huis trekken zich niks van chloor of een schuursponsje aan…
Ik moet dat heerlijke geurende spul nu ook. Krijg bijna zin om mijn badkamer schoon te maken! Help!
En dat nachtkastje staat heel mooi! @Batalash
Deed het altijd met chloor en dan even in laten trekken, dat hielp het beste. Maar echt helemaal nieuwwit krijg je ze nooit meer denk ik
Dat werkt nu dus niet meer, dus dan geef ik het maar op
Ik heb deze ooit gebruikt om de keuken schimmelvrij te maken. M’n moeder heeft hem meteen weggeflikkert, want de geiser ging bijna de hens in.
Van HG hebben ze spul om voegen wit te maken
Heb er vandaag nog een stuk voor geschreven op de site haha
Haha door al die comments hier durf ik die schimmelspray niet te gebruiken (heb het vorige week gehaald).
Ik heb ook gemengde gevoelens erover. Schimmelspray is sowieso gewoon fucking kut. Zolang je maar in je nakie staat, metaal afplakt met zeil of ducttape en de badkamerdeur ten allen tijden open laat staan moet het goed komen. Het is ideaal voor schimmel, maar ik kreeg er hoofdpijn van en ik was veel te bang dat ik iets in zou sprayen wat niet in aanraking mocht worden met de spray. Door al die stress heb ik het gelijk terug naar m’n moeder gebracht. Ik zou het zelf sowieso eerst proberen. Als je het niet doet blijf er altijd aan denken of het nu fijn zou zijn ja of nee. En anders ben je er in 10 minuten van genezen.
Jaaa en je krijgt zeker betaald om dit te zeggen?!
Neejoh grapje, dankjewel! Ik ga er eens naar kijken. Je hebt het niet zelf getest ook zeker?
Ik werk niet bij hg hoor!! Maar bij een winkel waar we HG verkopen
In mijn ervaring blijft er niets van dat doekje over. Ik had expres een oude rood/roze doekje gepakt, want ik wist hoe heftig het zou zijn. M’n moeder had me nadrukkelijk gewaarschuwd. Dat doekje eindigde wit in de kliko. En als je recht vooruit sprayed en zorgt dat je er niet onder staat, dan krijg je de nevel bijna niet over je heen. Hoogstens je handen. Je hoeft niet naakt gaan sprayen, maar als je maar iets van kleding aan hebt en je hebt je neiging om je handen aan je kleding af te vegen, dan kun je die sowieso altijd weggooien. Plus je staat (meestal) toch in de douche, als je in contact komt met dat spul kan je gelijk gaan spoelen met water.
Oh, dat moet ik ook hebben!
Neejoh snap ik, meende het ook niet!
Ach wat is 10 jaar eerder dood als je voegen wel wit zijn?
Dankjewel! Maar wat bedoel je met een schuurborstel met handvat?
Oh een nagelborstel! Of dan een grotere variant daarvan. Thanks, ik ga op jacht!
En pff, de badkamer op zich is al een workout…
Ik heb de sponzen en schoonmaamspray’s ook alle 3 gekocht. Ga zo de keuken en badkamer schoonmaken, zin in!
Ik gebruik een afwasborstel om in de badkamer te schrobben. Veel beter dan een tandenborstel of nagelborstel!
Okee WOAAAA jij krijgt mijn eeuwige dank. Al tijden een paar mokken in de kast met onwijze aanslag (ik vond die aanslag zo lelijk dat ik ze gewoon niet in het zicht wilde hebben), dus vanmiddag de wondersponsjes gehaald. En alle aanslag is WEG! holy shit! Dankjewel x 1000. Kunnen die mokken ook weer gebruikt worden