Action toppers

ik heb em ook net gekocht!

Grijze dop antischimmel was op helaas :frowning:

Ik vind dit spul top!

4 likes

Fun fact: ik had een paar jaar geleden luizen omdat ik op een kinderkamp werkte, en ik wist dat veel luizenkiller en anti-vlooienspul op basis van dimeticon is. Dat haarserum bestaat voor praktisch 100% uit dimeticon (siliconen) en is veel goedkoper dan luizenmiddel, dus toen heb ik dat gekocht en gebruikt!

11 likes

Van vroeger, toen de beautyblogs goedkope producten nog goed vonden :heart:

Edit: die middelste dus, die ook daadwerkelijk goed is en lekker ruikt!

9 likes

Biologisch afbreekbare hondenpoep zakjes (die niet een miljoen euro kosten) :roll_eyes:

(niet m’n meest glamoureuze post dit haha)

13 likes

Ja die koop ik ook altijd!
En mijn hond vind die ballen die eruit zien als een honkbal/voetbal/baseball met van die bolletjes erop helemaal geweldig. Ik vind het wel fijn voor apporteren in het water omdat 'ie knuppel het eerst niet altijd durfde dan was ik maar 80 ct kwijt.

Sneakersokken met een siliconen randje waardoor ze niet afzakken :heart: denk wel dat meer mensen ze ontdekt hebben want vandaag waren ze in het filiaal waar ik kwam helemaal uitverkocht. Ik wou een nieuwe stash… well that didnt happen

6 likes

I know, maar bij ons staat er ook een streep door de streepjescode. Ze komen dus ook niet meer terug. :cry:

Gvdrdmm😡

Mijne is nog niet lek iig! Maar ik heb 'm voor ze zekerheid meestal op een picknickkleed liggen zodat er niks scherps in kan prikken. Ideaal ding!

1 like

Ik heb naar aanleiding van dit topic die spray flessen en sponzen gehaald.
De badkamer blinkt als nooit te voren en ruikt heerlijk!

6 likes

Leuk, ben benieuwd

1 like

Kan iemand een foto maken van de schimmelspray? Ik kan em nergens vinden :frowning:

ik heb geen eigen badkamer om schoon te maken :’( is die spray erg agressief en kan ik er ook mn kamer mee schoonmaken? Jullie enthousiasme over de geur laat me naar de action gaan hahah

1 like

Heeel leuk!

1 like

Deze is heel fijn maar inderdaad agressief. Volgens mij heeft de nevel van deze spray gaten in een handdoek gevreten bij mij.

cool dan ga ik morgen vrijwillig mn kamer poetsten :smirk:

Je mag mijn badkamer wel doen? Ik HAAT de badkamer schoonmaken

3 likes

Oke ik ga morgen op jacht naar deze het is alles wat ik zoek in een nachtkastje

1 like

Ooh ik vind dat juist leuk! Leuk om de voegen weer wit te maken hahaha. Maar komt misschien doordat ik nog thuis woon, kan me voorstellen als het echt je eigen badkamer is het echt een kut klus is.

Oh behalve het putje dan, iehhh

1 like