Action toppers

Thanx!

https://i.notino.com/detail_thumb_2k/nivea/nivviaw_kecl10/nivea-visage-aqua-sensation-reinigingsgel-voor-normale-tot-gemengde-huid___22.jpg

Ik heb gisteren deze gezichtsreiniger gekocht en vind hem nu al heel fijn. Ik weet niet of hij goedkoper is dan bij bijvoorbeeld een etos, was volgens mij rond de 2,50?

Lampjes

Voor kerst alvast. 0.99 per stuk.

Kaars rechts

Vind veel van die kaarsen zo’n wc verfrissergeur maar deze is lekker.

14 likes

Bestaat er ook zo’n knisperkaars zonder geur? Lijkt me leuk om er eentje te hebben, maar houd echt niet van geurkaarsen.

2 likes

Die met geur knispert helaas amper. Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog.

Die woodwick kaars bestaat ook in een fresh cotton variant. Dan ruikt het alsof je net gewassen hebt.

2 likes

Dat is dan misschien nog wel een veilige optie wat betreft geur inderdaad. Thanks!

Ik neem zoiets zelf ook altijd want houd ook niet van sterke geurkaarsen en wierook enzo.
Oh en eucalyptus is ook lekker; een wellness geurtje. (Sauna!)

1 like

Welk lichtjesding?

Ik heb een sterk vermoeden: die waxinelichtjeshouder.

image

3 likes

Ik heb dat tafeltje gisteren gekocht! Ben er echt heel blij mee, het hout is erg mooi in het echt :smiley:

wtf is dit? best creepy

Ik heb die waxinelichthouder nu ook! Ik ben verliefd :heart_eyes: ik wilde al zo iets sinds die forum hype met zo’n zelfde houder van een echt merk, maar ik vond die toch altijd te duur. Maar wauw het is prachtig, aanrader!

Is deze nu nog steeds te koop bij action dan? Ik heb 'm er nog nooit kunnen spotten☹️

Volgens mij heeft iemand van het forum hem kort geleden nog gekocht. Ik heb hem zelf ook nooit in de winkel gezien!

Ik heb hem afgelopen weekend nog gezien!

Ik heb hem vorige week gekocht!

Ik heb 'm vandaag nog gezien bij de Action. Stond op het punt om 'm te kopen, maar toch niet gedaan omdat ik niet wist waar ik 'm wilde neerzetten.

Heb je een foto van de trui? En is die ondertussen al in de was geweest?

Ik zoeken zoeken zoeken naar die kaarsen van frisse was een eucalyptus, maar kon ze niet vinden… dat waren toch ook woodwicks? Van dit merk?