Ze hebben ze idd wel! Had ik eerder moeten weten, ben vanmiddag naar de Action geweest…
Ik heb deze ook gehad. Hij heeft wel een wat breder lontje, maar hij knispert niet en ruikt ook niet zo sterk als die van Woodwick. Die zijn wel echt mijn favoriet. Die lange heeft ook meer dan 100 branduren dus daar kan je wel ff mee vooruit. Maar ze zijn geloof ik wel echt 30 euro per stuk.
Oh, hij knispert niet?! Goed dat je het zegt, dan laat ik ze staan.
Ik ben goed geïnfluenced en heb net zo’n kaars gehaald!
@Eenhoorn ik heb mijne net aangestoken en hij knispert alleen als je hem letterlijk naast je oor houdt.
oh toch? Dat doe ik doorgaans niet met kaarsen
Hahahah ik had angst voor alle babyhaartjes bij m’n oor maar ik moest weten of er überhaupt iets van knisper te horen was
Haha liefde voor jouw dedication tot kaarsen-onderzoek!!
Nou binnenkort maar weer langs de action. Thnx
Ik heb deze week een hoodie uit de action gehaald voor €7 of €8. Had er eentje nodig voor vuile werkjes buiten dus dan wil ik er zo weinig mogelijk aan uitgeven… En hij bevalt echt goed! Warm en met een behoorlijk goede pasvorm. Weet nog niet hoe hij de wasmachine overleeft
Omg sorry voor de huge ass foto
Over welke groene/bekende allesreiniger hebben jullie het?
#NeedToBeInfluenced
Die van de action hahah
Ik weet niet in hoeverre dit echt groener is dan andere allesreinigers, maar dit (en de rest uit de lijn) is inderdaad wel wat ik koop! Ik vind het vooral heel lekker ruiken, haha.
Ik wil hier inderdaad even op inhaken! Ik heb mijne per ongeluk het hele weekend aan laten staan terwijl ik er niet was (dus topper dat m’n huis niet is afgebrand, mijn hemel) en ik hoor hem nu wel duidelijk knisperen! Het zal niet opvallen als je muziek aan hebt of tv kijkt, maar ik hoor wel duidelijk een verschil met toen ik hem net een uurtje aan had.
Omg gelukkig is er geen brand ontstaan indd
Jaaaa super fijn he✨ Ik ga er nog eentje kopen!