Action toppers

Ja die stolp is van de H&M. Lampjes waren maar €2,80, geloof ik.

1 like

Even een shout out naar de staafmixer van action! Meestal vind ik de electronica kut maar deze is echt top voor iets van 8 euro.

3 likes

Welke lampjes zijn dit? Ik zie nergens iets van batterijen?

Tip voor die stolp+lampjes, Ikea heeft dit ook in de kerstcollectie op batterijen. Kost iets van 7 euro volgens mij.

Bij mijn action in Scheveningen stonden er onwijs veel! Heb hem gister gehaald en vind hem zo leuk

Maar waarom zit de allesreiniger in een spuitfles. Ik snap het niet. Hoe gebruik je dat, gewoon sprayen en afnemen met een doekje? Want dat deed ik maar dan wordt het super zeperig.

Je kunt het toch ook op je doekje spuiten en onder de kraan houden?

Dat snoertje loopt onder dat glas van die stolp door naar dat batterijen-ding. Die lampjes lagen bij de kerstspullen. Heb het doosje helaas weggegooid.

Ik gebruik dat spuitding nooit. Ik doe gewoon een schuit van het middel in een emmer en daar warm water bij, zodat je een sopje hebt.

1 like

Een studiegenoot had een fantastische collegeblok van de action. Drie keer raden wat ik meteen heb gehaald.

Lekker dik papier en die kleuren zijn fijn om het geordend te houden.

Hij is er ook met blauwe of zwarte kaft.

10 likes

Jaaa deze is ideaal! Heb hem in a5 formaat met lijntjes, ideaal op werk om notities te scheiden.

1 like

Ik had bijna het a5-formaat ook gekocht, maar ik hoef niet zó veel notities te maken haha. Echt heel handig.

1 like

ja vind dat ook wel vervelend dat het zo snel zeperig wordt. je hoeft maar een beetje te gebruiken en op een of andere manier moedigt zo’n spuitfles mij juist aan om als een gek te gaan sprayen

1 like

Ik wil aan een nieuwe studie beginnen zodat ik dit ook kan gebruiken :heart_eyes:

4 likes

Volgens mij is het bij deze zelfs zo dat wanneer je de app van Oxford downloadt, je de pagina kunt scannen en het dan direct op je mobiel hebt!

1 like

Even een loopje gedaan en onder andere dit gehaald. En reese’s peanut butter cups! Die dingen zijn zo lekker!!

5 likes

Ik ga morgen naar de Action!:tada::tada: Iemand nog nieuwe aanraders?

Neeeeee hebben ze reese’s bij de action? Dat is echt m’n zwakte

Ja, die van mij dus ook, haha! Ze hebben van die grote, met twee in zo’n pakje en van die repen (maar die vind ik niet zo bijzonder…) echt heerlijk! :yum:

Hij is terug, voor de liefhebber

5 likes