Action toppers

Ik heb hem vanavond gekocht, en er stonden nog wel een stuk of 7, dus ik denk het wel!

1 like

En ik heb verdorie de originele. Exact hetzelfde alleen 30 euro duurder.

Zou ze niet lang bewaren in de ijskast. Heb er een paar voor muesli en die zijn nog helemaal prima na twee jaar. Maar sommige gebruik ik in de ijskast en dan trekken ze heel snel bol en sluiten daardoor moeilijk.

Ik heb deze van de hema al zo’n 4 jaar en werken nog goed!

1 like

Hier hetzelfde. En van één is na een paar weken ook al een sluiting afgebroken.
Plus je moet altijd wurmen om die deksel er fatsoenlijk op te krijgen. Heb ook duurdere en die deksels zitten zo vast.

Ik ben wel erg tevreden over deze schakelaarset.

Heb hier nu alle sfeerverlichting op aangesloten en het is echt prettig om daar een afstandbediening voor te hebben!

8 likes

Ik heb deze ook en bevalt erg goed! Heb hem nu ongeveer een jaar en nog geen problemen mee gehad

1 like

Ja die is top. Wij hebben sommige nu ook op de tijdschakelaar die zijn ook heel fijn.

1 like

Iemand ervaring met elektrische deken van de action?

@Tokio ha ik wilde precies deze vraag stellen

1 like

Ja! Al is die van mij wel al.3 jaar oud, weet niet of ze nu nog dezelfdr verkopen.

Maar die ik heb ik echt prima

1 like

Ondertussen is die groene keuken reiniger hier ook groot favoriet! Ik heb hem al voor vanalles in heel mijn huis gebruikt want ie ruikt zo lekker!!

1 like

Off Action-topic: Mocht je lekkere geurkaarsen willen en niet per se hele goedkope raad ik Woodwick kaarsen aan. Een van de weinige kaarsen die ik beneden ook echt ruik en bovendien hebben ze zo’n gezellig knisperend lontje. Maar goed, action heeft vast ook lekkere :joy:

2 likes

Waar te koop?

Ik gebruik al een tijdje de slakkencrème als serum voor mijn normale dagcrème!

Dat is vast te googlen maar ik koop ze bij het tuincentrum. (Intratuin) Volgens mij zag ik ze ook bij Primera.
:candle:

1 like

Ik kan echt zo niet tegen dat geluid… hahaha. Ik vind zelf de nieuwe van IKEA wel chique en ze ruiken lekker vind ik!

1 like

Jaaaa love dat geknisper als een haardvuur! Er brandt er nu ook een bij mij haha.

1 like

Ja ik vind het ook heerlijk knus. Hopelijk komt de action snel met een cheap alternatief hehe.

Action heeft ze! Heb er laatst eentje gekocht. Met een panterprintje op het glas

1 like